اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس:

ایران حرف اول را در منطقه می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس گفت: ایران به عنوان یک کشور قدرتمند حرف اول را در منطقه می‌زند.

ایران حرف اول را در منطقه می‌زند

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کشورمان به پشتوانه برخورداری از ملتی ولایتمدار و رهبری فرزانه در منطقه به یکی از کشورهای مطرح جهان تبدیل شده؛ به طوری که بدون حمایت کشورهای مقتدر تاکنون دستاوردهای زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: کشور ما در طول 33 سال بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده است از این رو انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موفقیت‌های روی داده در عرصه صنعتی و علمی قلمداد می‌شود که تاثیر مثبت آن به بخش‌های مختلف جامعه تسری خواهد یافت.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشورهای مستکبر جهان به انحای مختلف اعم از تحریم اقتصادی و فضاسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ما هستند حال آن‌که ملت ما با اتکای به نفس، خودباوری و به پشتوانه رهبری هر روز بیش از روز گذشته به توفیق‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دست می‌یابد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی برای عقب نگه داشتن کشور ما از سوی دشمنان نظام اعمال می‌شود، ادامه داد: این قبیل تحریم‌ها به هیچ عنوان مانع پیاده کردن ایده‌ها و عملی کردن نوآوری‌ها نشده است بلکه ملت مقتدر کشور ما برای خودکفایی روزافزون در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنند.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی یکی از افتخارات بزرگ ایران را دست‌یابی به انرژی هسته‌ای دانست و اظهار داشت: این علم مطابق با نیازهای روز در چارچوب قانون و اصول انسانی به کارگیری می‌شود ولی دشمنان برای محروم کردن ما از این صنعت به عمل غیرانسانی ترور دانشمندان دست می‌زند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول