اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌ پوش امید صبای قم:

جوانان قمی شایستگی خود را در تیم صبا اثبات کردند

خبرگزاری فارس: مدافع ملی پوش تیم فوتبال امید صبای قم گفت‌: جوانان غیور تیم صبا به خوبی شایستگی‌های خود و فوتبال قم را اثبات کرده‌اند.

جوانان قمی شایستگی خود را در تیم صبا اثبات کردند

سید مجتبی مبینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: اگر قدر موقعیت‌های گلزنی را بدانیم باید از بازی در خانه حتما پیروزی شده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم و مورد حمایت تماشاگران خودی هستیم، فقط برای برد به میدان می‌رویم و البته به خوبی می‌دانیم که محکوم به پیروزی هستیم و باید با سه امتیاز میدان را ترک کنیم تا از رقبای بالای جدولی عقب نیافتیم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال امید صبای قم خاطرنشان کرد: از آغاز لیگ برتر امید تاکنون مهم‌ترین شاخصی که در تیم ما وجود داشته، این است که در ارائه بازی هجومی بازیکنان ما به خوبی عمل کردند اما این بازی شرایط خاصی دارد و باید پیروز میدان باشیم.

وی افزود: با پیروزی در این بازی شرایط ما در جدول رده‌‌بندی نسبت به هفته‌های گذشته بهتر خواهد شد و باید تلاش کنیم در این دیدار سه امتیاز از دست رفته در دیدار قبل مقابل تیم امید فولاد خوزستان جبران شود تا یک بار دیگر به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کنیم.

مبینی‌پور ادامه داد: در طول هفته بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند، اما قطعا این بازی بسیار مشکل خواهد بود.

وی اضافه کرد: منکر قدرت و توانایی تیم صنعت نفت آبادان نیستیم اما بیش از همه به توانایی تیم خودمان اعتقاد دارم.

مبینی‌پور در مورد تیم صنعت نفت آبادان و شرایط این تیم اظهار داشت: آن‌ها هم برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند و با توجه به اینکه این تیم در جدول از نظر امتیازی چهار امتیاز کم‌تر از صبای قم دارد، در این دیدار برای جبران باخت بازی رفت و کسب سه امتیاز بازی می‌کند.

ملی پوش تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: بازیکنانی که در میدان مسابقه با تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان برای تیم فوتسال صبای قم به میدان می‌روند، چهره‌های مستعد و توانمند فوتبال قم در تیم امید صبا محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: در نخستین سال حضور در لیگ برتر امید فوتبال کشور تا این هفته نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و با اینکه کسی نمی‌توانست از این تیم انتظار زیادی داشته باشد اما جوانان غیور تیم صبا به خوبی شایستگی‌های خود و فوتبال قم را اثبات کرده‌اند.

مبینی‌پور تصریح کرد: هنوز دو هفته از بازی‌های لیگ برتر امسال باقی مانده است و در دیدار فردا با صنعت نفت آبادان و دیدار هفته پایانی برابر نفت اهواز به دنبال کسب امتیازات کامل هر دو بازی خواهیم بود.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول