اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امید

امید صبا شکست در اهواز را تلافی‌ می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای جبران شکست مقابل فولاد خوزستان این هفته با تمام توان برابر دیگر تیم اهوازی یعنی صنعت نفت آبادان صف آرایی می‌کند.

امید صبا شکست در اهواز را تلافی‌ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصاف صبای قم با نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امید در حالی برگزار می‌شود که در دیدار رفت دو تیم در آبادان، این تیم فوتبال امید صبای قم بود که توانست با یک گل میزبان خود را شکست بدهد و سه امتیاز آن بازی را از آن خود کند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در خانه میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود، دیداری که پیروزی در آن حکم به تضمین جایگاه صبا در جمع تیم‌های بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر امید خواهد داد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدارهای هفته بیست و پنجم از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود که طبق برنامه صبای قم روز پنجشنبه سی و یکم فروردین ماه از ساعت 16 این روز در دیداری خانگی از تیم امید صنعت نفت آبادان پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار در حالی به میزبانی صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که صبای قم در هفته بیست و سوم در مقابل تیم مدعی استقلال اهواز که یکی از چهار نماینده خوزستان در لیگ برتر امید نیز شناخته می‌شود، با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

صبای قم امسال به عنوان تنها نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که بعد از موفقیت در لیگ دسته اول سال گذشته فوتبال امید‌های کشور، نخستین حضور در لیگ برتر امید را نیز تجربه می‌کند.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در حالی گام به این مسابقه می‌گذارند که در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر امید در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه تختی اهواز میهمان تیم فوتبال فولاد خوزستان بودند که در نهایت تن به شکست دادند.

این بازی از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود اما در جریان مسابقه این فولادی‌ها بودند که در دقیقه 55 بازی موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال امید صبای قم شدند تا بازی با برتری یک بر صفر آنها و حفظ جایگاه دومی فولاد همراه شود.

صبای قم نیز با وجود شکست مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنان با کسب 25 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی ماند تا با امیدواری به رسیدن به جایگاه پنجم، ششم و یا هفتم در هفته بیست و پنجم با تیم صنعت نفت آبادان دیدار کند.

در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور 13 تیم حضور دارند که در حال حاضر شانس قهرمانی تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بیشتر از سایر تیم‌ها است و فولاد خوزستان نیز جدی‌ترین تعقیب کننده سپاهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول