اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از درخشش در دیدار با استقلال صورت گرفت

دعوت کی‌روش از 2 بازیکن صبا

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم را به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دعوت کرد.

دعوت کی‌روش از 2 بازیکن صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان دیدارهای هفته سیزدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، هفت بازیکن جدید دیگر نیز از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی آماده سازی این تیم فراخوانده شدند.

هفت بازیکن جدید در حالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در بین آنها نام دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم که در دیدار هفته سی ام لیگ برتر مقابل استقلال تهران نیز در ترکیب اصلی صبا بودند و بازی خوبی نیز ارائه کردند، در بین ملی پوشان به چشم می‌خورد.

بعد از اینکه به دلیل لغو دیدار با امارات، محمدرضا خلعتبری با هماهنگی با کادر فنی تیم ملی به این اردو نیامد و آرش افشین نیز به دلیل آسیب دیدگی از جمع بازیکنان دعوت شده جدا شد، کارلوس کی‌‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان، هفت بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرد که آنها تا بیست و نهم فروردین در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

در بین ملی پوشان دعوت شده به این اردو حامد لک سنگربان جوان و 22 ساله تیم فوتبال صبای قم حضور دارد که در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیشترین بازی را به عنوان سنگربان اصلی صبای قم برای این تیم انجام داده است.

لک در دیدار هفته سی‌ام صبای قم با استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی تهران در حضور کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد، با وجود دریافت سه گل از قهرمان جام حذفی، در چندین صحنه دروازه صبا را نجات داد و در مجموع مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

اکبر صادقی دیگر بازیکن دعوت شده تیم فوتبال صبای قم به است که پیش از حضور در صبای قم و تجربه بازی در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، سابقه لیگ برتری نداشته است و در لیگ دسته اول بازی می‌کرد.

صادقی بازیکن طراح و توانمندی در مرکز زمین است که پیش از این در تیم فوتبال کاوه تهران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بازی می‌کرد و در پایان رقابت‌های فصل گذشته نیز از این تیم تهرانی جدا شد.

این بازیکن که تخصص بازی کردن در پست ‌هافبک دفاعی و میانی را دارد، یکی از نیازهای ضروری عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که در لیگ این فصل نیز خوب درخشیده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول