اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی:

نحوه استخدام در دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی نحوه برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروهای جدید برای دستگاه‌های اجرایی استان را تشریح کرد.

نحوه استخدام در دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، علیرضا حاجی‌خیاط با اشاره به برگزاری این آزمون در تیرماه سال گذشته اظهار کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی پس از اخذ مجوز استخدام به تفکیک رشته‌های شغلی برای هر شهرستان و در قالب سهمیه‌های تعریف شده از سوی معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در آزمون اخیر، 25 درصد سهمیه استخدامی متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود، افزود: باقیمانده سهمیه استخدامی نیز با در نظر گرفتن پنج درصد سهمیه سایر ایثارگران به متقاضیان عادی استخدام اختصاص یافته بود.

حاجی‌خیاط با برشماری مراحل برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان و صدور کارت ورود به جلسه این آزمون به صورت اینترنتی انجام و اوراق امتحانی شرکت‌کنندگان نیز به صورت مکانیزه تصحیح شد.

وی ادامه داد: بعد از تصحیح اوراق امتحانی، از داوطلبانی که حدنصاب آزمون عمومی را کسب کرده بودند برای دریافت و بررسی مدارک آنها برای تایید صحت اطلاعات درج شده در سامانه الکترونیکی دعوت به عمل آمد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بررسی مدارک هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند، افزود: در مرحله بعد داوطلبانی که صحت مدارک آنها برابر آگهی ثبت‌نام به تایید رسیده بود در قالب سه برابر ظرفیت هر رشته شغلی هر منطقه بر اساس بالاترین نمره آزمون تخصصی و رعایت سهمیه بومی، برای مصاحبه دعوت شدند.

حاجی‌خیاط در عین حال خاطرنشان کرد: امکان دارد با صلاحدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور اسامی دعوت‌شدگان برای مصاحبه در چند مرحله صورت پذیرد و تقدم یا تاخر اعلام فهرست دعوت‌شدگان برای مصاحبه نیز هیچ‌گونه امتیازی در بر نخواهد داشت.

وی همچنین اظهار کرد: ممکن است داوطلبی که نمره بالاتری در آزمون عمومی اخذ کرده با احتساب نمره اختصاصی و امتیاز مصاحبه در مراحل بعدی آزمون به رتبه های پایین‌تر نزول کند و یا برعکس.

حاجی‌خیاط با بیان اینکه در اعلام نتایج نهایی، 80 درصد نمره تخصصی و 20 درصد نمره مصاحبه تاثیر خواهد داشت، افزود: پس از ارسال نتایج به معاونت توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور و دریافت اسامی پذیرفته‌شدگان در قالب پذیرفته شده اصلی و پذیرفته شده ذخیره از سوی این معاونت، نتایج نهایی برای طی مراحل فرآیند استخدامی به دستگاه‌های اجرایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول