اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

سلیمان و ابواسماعیل از نامزدی در انتخابات منع شدند

رد صلاحیت نهایی 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر

خبرگزاری فارس: منابع آگاه در کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کردند که این کمیته رد صلاحیت 8 نفر از نامزدهای این انتخابات از جمله "عمر سلیمان" و "حازم صلاح ابواسماعیل" را مورد تایید قرار داده است.

رد صلاحیت نهایی 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر

به گزارش فارس به نقل از روزنامه مصری الاهرام، منابع آگاه در کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کردند که این کمیته رد صلاحیت 8 نامزد از 10 نامزد رد صلاحیت شده را مورد تایید قرار داده است.

این منابع که با "بوابه الاهرام" گفتگو می‌کردند، در این‌باره توضیح دادند که نامزدهای رد صلاحیت شده "حازم صلاح ابو اسماعیل"، "عمر سلیمان"، "ایمن نور"، "حسام خیرت"، "مرتضى منصور"، "احمد عوض الصعیدی"، "ابراهیم الغریب" و "شرف بارومة" هستند.

آنها تاکید کردند که دلیل تایید رد صلاحیت این نامزدها توسط کمیته عالی انتخابات مصر عدم ارائه دلایل منطقی به کمیته برای رد عدم صلاحیت آنها بوده است.

این منابع آگاه افزودند: به این ترتیب کمیته عالی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری‌ مصر در حال بررسی مدارک ارائه شده توسط دو نامزد دیگر یعنی "خیرت الشاطر" و " ممدوح قطب" است تا نظر نهایی خود درباره نامزدی این‌دو را نیز در انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر اعلام کند.

انتخابات ریاست جمهوری مصر قرار است، طی روزهای 23 و 24 می آینده در این کشور برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول