اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برنامه قطر برای برهم زدن اوضاع مصر با هماهنگی اسرائیل

خبرگزاری فارس: برخی منابع اعلام کردند که قطر با هزینه پولهایی هنگفت، قصد بی‌ثبات کردن مصر را دارد و برخی نامزدهای انتخابات مصر را حمایت می‌کند و در صورت رای‌ نیاوردن، قصد دارد مصر را ناآرام کند.

برنامه قطر برای برهم زدن اوضاع مصر با هماهنگی اسرائیل

به گزارش فارس، هفته‌نامه المنار فلسطین در گزارشی اعلام کرد که قطر با هماهنگی رژیم صهیونیستی نقش توطئه‌آمیز علیه مصر ایفا می‌کند.

المنار با بیان اینکه قطر از طریق همکاری با این رژیم تلاش می‌کند عرصه سیاسی اجتماعی مصر را ناآرام و بی‌ثبات کند، تاکید کرد که از همه ابزارها برای این هدف استفاده می‌کند.

برخی منابع مطلع به المنار اعلام کردند که گروه‌های خرابکار در مصر با حمایت مالی قطر و برای اهداف این کشور فعالیت می‌کنند تا در مصر فتنه ایجاد و این کشور را بی‌ثبات کنند.

این منابع تاکید کردند که قطر از زنده شدن مصر و نقش و جایگاه این کشور در منطقه بیمناک است.

بنا بر این گزارش، قطر برخی کارشناسان غربی و عرب را برای تهیه طرح‌هایی جهت دخالت در انتخابات ریاست جمهوری مصر استخدام کرده و بودجه هنگفتی برای حمایت از نامزدهای موافق قطر تعیین کرده است.

المنار اعلام کرد که در صورتی که نامزد مد نظر قطر در انتخابات ریاست جمهوری مصر پیروز نشود، دوحه قصد دارد با ایجاد آشوب در مصرف ارتش را به درگیری‌های داخلی این کشور بکشاند.

این منابع همچنین اعلام کردند که دوحه قطر دارد، مقر اتحادیه عرب را که در قاهره است، به دوحه منتقل کند و بهانه این کشور، ناآرام بودن اوضاع در مصر است.

بنا بر این گزارش، نیروهای امنیتی مصر چند نفر از یک گروه مورد حمایت قطر در مصر را بازداشت کرده‌اند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول