اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

شکایت مصر از انگلیس

خبرگزاری فارس: دولت مصر اعلام کرد که از وزارت دارایی انگلیس به دلیل عدم همکاری با مقامات مسئول مصری جهت بازگرداندن دارایی‌ها و اموال توقیف شده این کشور شکایت کرد.

شکایت مصر از انگلیس

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، وزارت دادگستری مصر اعلام کرد که از اداره مسئول توقیف اموال در وزارت دارایی انگلیس به دلیل عدم همکاری کامل و مناسب با مسئولان مصری جهت بازگرداندن اموال و دارایی‌های توقیف شده مصر شکایت کرد.

"عاصم الجواهری"، معاون وزیر دادگستری و رئیس دستگاه درآمدهای غیرقانونی مصر در این‌باره گفت: وزارت دارایی انگلیس همکاری‌ لازم برای کمک به بازگرداندن دارایی‌ها و اموال توقیف شده مصر در انگلیس به عمل نمی‌آورد.

معاون وزیر دادگستری مصر در ادامه افزود: دولت انگلیس همچنین با منشور سازمان ملل درباره مبارزه با فساد و تصمیم اتحادیه اروپا برای توقیف اموال 19 شخصیت مصری در انگلیس مخالفت می‌کند.

الجوهری تاکید کرد: در پی عدم همکاری انگلیس مقامات مصر به ناچار به قانون متوسل شدند تا بتوانند از طریق دادگاه قضایی انگلیس وزارت دارایی این کشور را به همکاری با مصر و ارائه اطلاعات کافی برای آماده کردن پرونده‌های درخواست بازگرداندن اموال ملزم کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول