اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

حمله افراد مسلح به یک مرکز ایست بازرسی در صحرای سینای مصر

خبرگزاری فارس: در حمله افراد مسلح ناشناس به یک مرکز ایست و بازرسی در صحرای سینا دو پلیس مصری کشته شده و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شد.

حمله افراد مسلح به یک مرکز ایست بازرسی در صحرای سینای مصر

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز ایست و بازرسی وابسته به پلیس مصر در شبه جزیره سینا واقع در شمال شرق این کشور دیروز از سوی افراد ناشناس هدف حمله قرار گرفت که دو نفر از نیروهای پلیس مصر در این حملات کشته شده و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

یک منبع امنیتی مصری با اعلام این خبر تاکید کرد که افراد مسلح در مرکز مذکور که در نزدیکی شهر العریش قرار دارد،  به روی افراد پلیس آتش گشودند که در اثر این حملات محمد فوزی و محمد مصلح که هر دو 21 سال داشتند، فورا جان باختند و یک پلیس دیگر نیز به شدت زخمی شد.

همچنین تعداد زیادی از نیروهای مسلح نیز در تبادل آتش میان دو طرف زخمی شدند، اما موفق شدند که در نهایت از معرکه فرار کنند، نیروهای امنیتی دیروز و بعد از پایان درگیری ها منطقه را به محاصره خود در آوردند تا بتوانند از زخمی ها و تلفات نیروهای مهاجم خبری به دست بیاورند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول