اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست آموزش و پرورش آبادان:

موفقیت انسان‌ها در گرو داشتن تربیت قرآنی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: انسان‌ها در گرو داشتن تربیت قرآنی است که به افرادی موفق و نخبه تبدیل می‌شوند.

موفقیت انسان‌ها در گرو داشتن تربیت قرآنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حبیب‌الله رمضانی عصر امروز در دومین همایش مدیران مدارس قرآنی جنوب خوزستان که با حضور معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و مدیران مدارس قرآن شهرهای جنوب خوزستان در آبادان برگزار شد، اظهار داشت: در تمام دوران‌ها برای استفاده از هر وسیله‌ای کتاب راهنمایی قرار داده شده ‌است و برای یادگیری روش‌های چگونه زیستن نیز خداوند برای ما مسلمانان کتابی قرار داده که همان کتاب آسمانی قرآن است.
وی افزود: وقتی که در دنیای مادی برای استفاده از هر چیزی به کاتالوگ یا کتابچه راهنمای آن مراجعه می‌کنیم چرا برای شناسایی راه‌های درست زندگی کردن و اطلاع از برنامه‌های دقیق هستی نباید کتابی قرار داده شود.
رمضانی خاطرنشان کرد: این کتاب همان کتاب آسمانی ما مسلمانان و معجزه پیامبر اکرم (ص) قرآن کریم است.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه تجربه ثابت کرده ‌است که تمام نخبگان و افراد موفق با قرآن انس داشته‌اند تصریح کرد: شهدای ما تربیت قرآنی داشته‌اند و همین تربیت قرآنی بود که آنها را به چنین درجات رفیعی نائل کرد.
وی ادامه داد: در هر حوزه‌ای از علم و دانش که توجه کنیم می‌بینیم افراد موفق و نخبه در آن حوزه افرادی هستند که با تربیت قرآنی رشد کرده‌اند.
رمضانی با اشاره به تعداد کم حافظان قرآن در کشور گفت: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن در کشور داشته باشیم، همه باید در راه تحقق این هدف بکوشیم تا قرآن بیش از پیش روشنگر راه ما در زندگی باشد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان اظهار داشت: در شهری که چهار هزار شهید از جمله 400 شهید دانش آموز را به این آب و خاک هدیه کرده‌است، مدارس قرآنی باید در بهترین وضعیت بوده و آمار خوبی از خود به جای بگذارند و ما افتخار می‌کنیم که خدمتگذار فراگیران قرآن باشیم.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول