اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم مقام آموزش وپرورش خراسان رضوی:

تربیت در فضای قرآنی حیات طیبه است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: تربیت در فضای قرآنی،حیات طیبه است.

تربیت در فضای قرآنی حیات طیبه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قائم‌مقام آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمد غلامی ظهر امروز در چهارمین جشنواره تجارب و نوآوری‌های برتر اولیا و مربیان خراسان رضوی اظهار داشت: در همه دیدگاه‌های جامعه شناسی بشری و نظری در ارتباط با تربیت بر اساس انسان نظر می‌دهند.
غلامی افزود: در فلسفه ودین مرام انسان به عنوان محور است و اخلاق خروجی تربیت است.
قائم مقام آموزش وپرورش خراسان رضوی اظهارداشت: در اسلام به مسئله تربیت،همه جانبه توجه شده است.
غلامی گفت: امروز خطر برای خانواده جدی است و دشمن به سراغ خانواده رفته و نخستین تهدیدها به سمت اعتبار و ارزش‌ها،مبانی دینی خانواده‌ها است.
قائم‌مقام آموزش وپرورش خراسان رضوی افزود: ایجاد انجمن اولیا و مربیان برای تقویت روحیه همکاری بین خانواده و مدرسه است و آموزش وپرورش از حضور اولیا در مدارس استقبال ‌می‌کند.
محمدرضا ضامن رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش خراسان رضوی اظهار داشت: این جشنواره با هدف تربیت و روحیه همکاری و مشارکت اولیا و مربیان برگزار می‌شود.
ضامن افزود: برگزاری این جشنواره باعث انتقال تجارب و تعمیم آن به سایرمدارس می‌شود.
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش خراسان رضوی افزود: طرح‌ها در دو بخش اجرایی و مطالعاتی،پیشنهادی ارائه شده است و هزار طرح به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
ضامن افزود: طرح‌های اجرایی طرح‌هایی هستند که در مدارس به اجرا درآمده است و طرح‌های پیشنهادی و مطالعاتی ایده‌هایی است که اولیا و مربیان در زمینه‌های مختلف فرهنگی،هنری،عمرانی ارائه می‌دهند.
دبیر اجرایی جشنواره گفت: 263 طرح به دبیرخانه جشنواره استان خراسان رسیده است که پس از داوری 13 طرح کشوری،18 طرح استانی و 23 طرح برگزیده منطقه‌ای شدند که در این جشنواره از آنها تجلیل
می‌شود.
ضامن در پایان اظهار داشت: بیش از 40 شهرستان استان خراسان رضوی از مناطق مختلف آموزش و پرورش در این جشنواره فعالانه شرکت کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول