اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انگیزه سرقت

آقای سرمربی با کیک مسموم روانه کاشان شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال پرشین کاشان از مسموم کردن سرمربی این تیم که بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال به شمار می‌رود با هدف سرقت از وی خبر داد.

آقای سرمربی با کیک مسموم روانه کاشان شد

ایمان سرانجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اسماعیل کلاته سرمربی تیم پرشین کاشان روز دوشنبه برای حضور در تمرینات تیم اقدام به عزیمت از تهران به سمت کاشان می‌کند.

وی افزود: در اتوبوس با مسافری ناشناس که در کنار وی نشسته هم صحبت می‌شود که در میان این گفت‌وگو مسافر ناشناس کیک و نوشیدنی به وی تعارف کرده که پس از اصرارهای فراوان این شخص، آقای سرمربی آن را پذیرفته و صرف می‌کند.

سرپرست تیم کاشان سیلک کاشان خاطرنشان کرد: مدتی از صرف کیک و نوشیدنی مذکور، خوابی عمیق وجودش را فراگرفته و پلک‌هایش روی هم قرار می‌گیرند و به معنای واقعی از هوش می‌رود.

سرانجام اضافه کرد: کلاته پس از آنکه چشمانش را باز می‌کند با یک اتوبوس خالی و نیز شاگرد اتوبوس که متحیرانه روبه‌روی او ایستاده مواجه شده و در می‌یابد مدتی است که به مقصد(کاشان)رسیده اما به دلیل آنکه بی‌هوش بوده متوجه این موضوع نشده است.

وی تصریح کرد: در این هنگام متوجه می‌شود که تمام وجه نقد که بالغ بر 10 میلیون ریال بوده به همراه سایر مدارک و وسایل از جمله تلفن همراهش نیز به سرقت رفته است.

سرانجام ادامه داد: پس از باخبر شدن مسئولان باشگاه و مشاهده وضعیت نامطلوب جسمانی وی، سرمربی به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل شد و اقدامات درمانی لازم از جمله شستشوی معده روی وی انجام شد اما به دلیل جذب مواد آلوده در بدن وی و عدم تأثیر اقدامات درمانی وی شب گذشته از بیمارستان مرخص و به کمپ باشگاه برای استراحت و بهبود شرایط جسمانی و وضعیت روحی منتقل شد.

وی با بیان اینکه پزشک معالج کلاته مسموم بودن کیک را تأیید کرده است تصریح کرد: مواد بکار رفته فراتر از یک عامل خواب‌آور بوده است چراکه وی به حالت بی‌هوشی دچار شده است.

سرانجام با تأکید بر حساس بودن شرایط تیم ابراز کرد: امید داریم این اتفاق تمرکز ما را در ادامه به خصوص در مرحله دوم لیگ فوتسال امیدهای کشور به هم نریزد.

وی در پایان از پیگیری و آمادگی مسئولان باشگاه برای همکاری جهت یافتن سارق مسافرنما با دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد.

اسماعیل کلاته از بازیکنان پیشین تیم ملی فوتسال و همچنین باشگاه شهید منصوری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول