اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

عمق‌بخشی معنوی کارکنان اولویت برنامه‌های سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: عمق بخشی معنویت کارکنان سپاه در اولویت برنامه‌های این نهاد انقلابی قرار دارد.

عمق‌بخشی معنوی کارکنان اولویت برنامه‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای تربیت و تعالی سپاه این استان، اظهار داشت: عمق‌بخشی معنویت کارکنان سپاه در اولویت برنامه‌های این نهاد انقلابی قرار دارد.

وی با بیان اینکه نقش معنویت در موفقیت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را نمی‌توان نادیده گرفت، گفت: سرچشمه ایثار، از خود گذشتگی و رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از ایمان، تقوا و ولایت‌مداری آنان نشأت می‌گرفت.

محمدسلیمانی اضافه کرد: همکاری با معاونت عقیدتی سیاسی در راستای برگزاری دوره‌های تداوم تربیت و تعالی به‌منظور افزایش بصیرت و دانش و بینش عقیدتی- سیاسی کارکنان سپاه بسیار مهم است و باید از همه ظرفیت‌ها در زمینه هر چه بهتر برگزار کردن این دوره‌ها استفاده کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری، هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان نمونه سپاه و بسیج شد.

وی در ادامه با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دفاع از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را فلسفه اصلی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قانون اساسی عنوان کرد.

محمدسلیمانی اظهار داشت: به لطف خدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت توانسته است این وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی تأکید کرد: داشتن روحیه ایمان، ایثار، اخلاص، فداکاری و شهادت‌طلبی از برجسته‌ترین امتیازات این نهاد انقلابی است که با همین روحیه والا در عرصه‌های مختلف دشمن را شکست دادند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول