اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی:

1000 نفر آموزش‌های مختلف قرآنی را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: برای گسترش نهضت فراگیری قرآن و در راستای این ضرورت فرهنگی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتی در سال 1390 تعداد هزار نفر را آموزش داد.

1000 نفر آموزش‌های مختلف قرآنی را فرا گرفتند

جواد احمدی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بدون شک تلاش‌هایی در سال‌های متمادی در ارتباط با آموزش قرآن کریم صورت گرفته است و در این بین نقش کانون قرآن این شهرستان برای ترویج فرهنگ غنی قرآنی را نباید نادیده گرفت.

مسئول کانون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر خانواده‌ها نسبت به شرکت فرزندان خردسالشان در دوره‌های پیش دبستانی شکوفه‌های قرآن و لزوم فراگیری صحیح قرآن در سنین خردسالی، نیاز به مربیان آگاه و مطلع از شرایط کودکان در این کلاس‌ها ضروری به نظر می‌رسید.

احمدی‌منفرد گفت: به منظور گسترش نهضت فراگیری قرآن تلاش و کوشش فراوانی انجام شد که در راستای این ضرورت فرهنگی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتی در سال 1390 تعداد هزار نفر را آموزش داده است.

وی ادامه داد: با هدف گسترش معارف قرآنی در جامعه و تبیین و تعلیم مفاهیم انسان‌ساز قرآن کریم در سال‌های متمادی این اداره طرح‌های متنوعی را در قالب آموزش‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تربیت مربی، تربیت ممتحن، قرائت، ترجمه و تفسیر به اجرا گذاشته است.

این مسئول عنوان کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های این کانون در سال 90، تشکیل 35 کلاس نهضت قرآن‌آموزی، پنج کلاس گسترش مفاهیم قرآنی، 4 کلاس صوت و لحن، پنج کلاس پیش دبستانی و دو کلاس تفسیر بوده است.

احمدی‌منفرد به فعالیت‌های آموزشی قرآنی و فوق برنامه اداره تبلیغات دشتی اشاره کرد و افزود: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتی در کنار فعالیت‌های آموزشی برنامه‌های مختلفی را با هدف ارتقای سطح کیفی کلاس‌ها برگزار کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری دوره کارگاه آموزشی ویژه مربیان قرآنی، مسابقه قرآنی نور الهدی ، برگزاری اردوی تفریحی، برگزاری 10 محفل انس با قرآن اشاره کرد.

این مسئول قرآنی به فعالیت‌های جانبی کانون قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای فعالیت‌های قرآنی، کانون قرآن با همکاری موسسات قرآنی برنامه‌های کرسی‌های تلاوت و کاروان قرآنی در سطح شهرستان برگزار کرده است.

وی اذعان داشت: مراکز قرآنی مردمی شهرستان دشتی در طول سال برنامه‌هایی چون بازدید‌های علمی و تفریحی را برگزار کردند که اکثر این برنامه‌ها با حمایت خانواده‌ها و کانون قرآن اجرایی شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول