اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آذرشهر:

بلاتکلیف و خالی ماندن 160 قطعه زمین شهرک سلیمی آذرشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار آذرشهر با بیان اینکه 160 قطعه از زمین‌های شهرک صنعتی شهید سلیمی در حال حاضر بلاتکلیف و خالی است، گفت: ایجاد نمایندگی اداره استاندارد در این شهرک شهرستان لازم و ضروری است.

بلاتکلیف و خالی ماندن 160 قطعه زمین شهرک سلیمی آذرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آذرشهر، اسماعیل آذریان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شهید سلیمی اظهار کرد: این مرکز صنعتی و تولیدی خیلی وقت احداث شده ولی برخی امکانات اساسی و زیرساخت‌ها مهم آن تکمیل نشده است.

وی با اعلام اینکه شهرک صنعتی شهید سلیمی بزرگ‌ترین مرکز صنعتی شمال‌غرب کشور است، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای انجام مراحل اداری صادرات کالاهای تولیدی آن بسیار ضرورت دارد.

آذریان اهمیت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرک صنعتی شهید سلیمی شهرستان آذرشهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: روشنایی این شهرک به اداره برق تحویل نشده، تصفیه‌خانه همچنان نیمه تمام مانده، فضای سبز آن قابل قبول نیست و حدود 160 قطعه از زمین‌های آن در حال حاضر بلاتکلیف و خالی است.

فرماندار آذرشهر احداث و راه‌اندازی ایستگاه راه آهن در شهرک صنعتی شهید سلیمی را مهم دانست گفت: تقریبا نصف کارهای اجرایی آن انجام یافته که لازم است مابقی کارها هم امسال با همکاری مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان و هیئت امنای آن انجام شود.

وی با اشاره به وجود آلاینده‌های مختلف از فعالیت واحدهای صنعتی شهرک شهید سلیمی اظهار کرد: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی برای توسعه فضای سبز محوطه واحدهای خود و همچنین معابر عمومی آن بیش از این توجه داشته باشند تا اینکه از میزان آلاینده‌ها کاسته شود.

شهرک صنعتی شهید سلیمی در حوزه بخش ممقان شهرستان آذرشهر در منطقه ای به وسعت حدود 600 هکتار احداث شده و در حال حاضر نزدیک 360 واحد تولیدی با جمعیت نیروی کار حدود 13 هزار نفر در آن مشغول تولید و فعالیت هستند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول