اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل:

625 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان در اردبیل پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 625 میلیارد ریال خسارت برای بیمه‌نامه‌های صادر شده پرداخت کرده‌ایم.

625 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان در اردبیل پرداخت شد

حمید شجاع امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: صنعت بیمه در استان اردبیل با حرکت‌های تاثیر‌گذار رو به رشد حرکت می‌کند و با تنوع پوشش‌های بیمه‌ای شهروندان نیز استقبال خوبی از این صنعت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه ایران در بعد پرداخت خسارت به موقع و خدمات متنوع ارائه شده عملکرد مطلوبی داشته به طوری که امسال ارتقای کیفیت خدمات را نیز در اولویت قرار دادیم.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل یادآور شد: از بعد حق بیمه در 12 ماه سال 90 رشدی معادل 83 درصد داشتیم و از نظر صدور بیمه‌نامه‌ها نیز یک رشد 32 درصدی را شاهد بودیم.

شجاع میزان جهش خسارات پرداخت شده به بیمه‌نامه‌های صادر شده را 76 درصد نسبت به سال 89 اعلام کرد و به خبرنگار فارس گفت: این خسارت در رشته‌های مختلف بیمه‌ای پرداخت شده است.

این مسئول بیان داشت: بالاترین این پرداختی‌ها مربوط به بیمه شخص ثالث بوده که رقمی در حدود 385 میلیارد ریال را شامل می‌شود.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل ادامه داد: در رشته درمان که در جایگاه دوم پرداختی بیمه ایران اردبیل قرار دارد بالغ بر 135 میلیارد ریال پرداختی خسارت ثبت شده است.

شجاع کمترین خسارت پرداختی را نیز در رشته بار‌بری اعلام کرد و افزود: ما در رشته بیمه وسایط نقلیه هوایی هیچگونه پرداختی را نداشتیم.

وی گسترده‌ترین خدمات بیمه‌ای را در سطح استان با بالاترین تعداد بیمه‌ شده مربوط به رشته درمان اعلام کرد و گفت: تمام فرهنگیان و خانواده‌های آنها به همراه بازنشستگان زیر پوشش خدمات بیمه تکمیلی معروف به طلایی هستند که ما تلاش می‌کنیم شایسته‌ترین خدمات را به این قشر زحمتکش ارائه کنیم.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل از پوشش بیمه‌ای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در قالب پوشش بیمه‌ای تکمیلی خبر داد و تصریح کرد: ما مفتخر هستیم در حد جزیی به این خانواده‌های گران‌سنگ که بالاترین جهاد و ارزشمندترین سرمایه‌های جامعه ما هستند خدمتی جزیی و ناچیز ارائه کنیم.

شجاع در ادامه سخنان خود نحوه پرداخت خسارت براساس دستور‌العمل‌های جدید در سال جدید متحول شده و سیاست برون سپاری مسئولیت‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم امسال بخشی از خسارت‌های درمانی را از طریق نمایندگی‌های خود راساً پرداخت کنیم تا قشر معلمان و ایثارگران جامعه رضایت کامل را از خدمات بیمه‌ای ایران داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول