اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بیمه محصولات کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

آغاز پرداخت خسارت سرمازدگی محصول سیب‌زمینی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بیمه محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: اعتبار اختصاص داده شده برای غرامت سیب‌زمینی طرح استمرار در جنوب کرمان بیش از 60 میلیارد ریال تعیین شده است که از امروز به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

آغاز پرداخت خسارت سرمازدگی محصول سیب‌زمینی جنوب کرمان

فرزاد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: پرداخت غرامت سرمازدگی 16 آذر ماه و اول دی ماه سال گذشته محصول سیب‌زمینی طرح استمرار امروز 20 فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تمام بازدیدها از مزارع آسیب‌دیده در موعد مقرر به عمل آمد و محاسبات آنها نیز انجام شد، پرداخت غرامت در تمام شهرهای جنوب استان آغاز شده است.

شریفی تصریح کرد: اعتبار اختصاص داده شده برای غرامت سیب‌زمینی طرح استمرار بیش از 60 میلیارد ریال تعیین شده است که از امروز به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارسال آمار آن دسته از غرامت‌هایی که میزان آن بیش از 100 میلیون ریال است به اداره آمار بانک کشاورزی انجام شده که پس از تأیید صندوق بیمه پرداخت می‌شود.

مدیر گروه بیمه محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: عمده خسارات وارد شده به سیب‌زمینی طرح استمرار مربوط به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد است که سطح زیر کشت بیشتری از منطقه را به خود اختصاص داده بودند.

شریفی ابراز داشت: درصد خسارت بر اساس کیل‌گیری‌های انجام شده تعیین می‌شود که این میزان در هر منطقه متفاوت است.

وی اذعان داشت: خسارت محصول سیب‌زمینی هم از لحاظ درصد خسارت و هم از لحاظ پرداخت خسارت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول