اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی

عملیات بهسازی در 650 کیلومتر از راه‌های روستایی در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت در 650 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

عملیات بهسازی در 650 کیلومتر از راه‌های روستایی در حال اجراست

غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این میزان راه روستایی در حال بهسازی عملیات زیرسازی 450 کیلومتر انجام شده و آسفالت‌ریزی 200 کیلومتر در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی از استان‌های پیشتاز کشور در آسفالت راه روستایی است تصریح کرد: با اقدامات خوب انجام شده در حال حاضر 76 درصد از راه‌های روستایی این استان از نعمت آسفالت برخوردارند که در مقایسه با میانگین کشوری از رشد بالاتری برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان داشت: استان مرکزی بیش از چهار هزار کیلومتر راه، آسفالته، شوسه و راه خاکی دارد که 2 هزار و 883 کیلومتر آن راه روستایی است.

به گفته وی روستاهای واقع شده در شهرهای اراک، ساوه و خمین نسبت به سایر روستاهای استان از نعمت راه‌های آسفالته بیشتری برخوردارند.

خرمی در ادامه با اشاره به کاهش تصادفات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خاطر نشان ساخت: کاهش آمار تصادفات در سال گذشته و ایام نوروز امسال نشانه اقدامات مثبت انجام شده نیروی انتظامی و عوامل راه و راهداری در اصلاح نقاط پرحادثه است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول