اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

احداث و بهسازی 92 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث و بهسازی 92 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

احداث و بهسازی 92 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم علیکرم بهمنیاری بعد از ظهر امروز در آئین آغاز قطعه دوم راه باغان دشتی به روستای سرچشمه بخش ریز اظهار داشت: توسعه راه‌های استان و افزایش ایمنی راه‌ها یکی از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است که در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

معاون اداره کل راه‌ و شهرسازی استان بوشهر در ادامه با توجه به ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی در تمام جاده‌ها و بزرگراه‌های استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و این امر موجبات رضایت بیش از پیش و رضایت خاطر مردم را فراهم می‌آورد.

بهمنیاری ابراز داشت: جاده باغان به بخش ریز یکی از جاده‌ها و مسیرهای مهم است که شاهد آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم این مسیر هستیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: طول قطعه دوم راه باغان به ریز به طول 10 کیلومتر و عرض 9 متر است که ارتباط روستای باغان دشتی به روستای سرچشمه در بخش ریز را برقرار می‌کند و امکان تردد و سهولت در رفت و آمد مردم استان بوشهر در این مسیر بیش از پیش فراهم می‌شود.

این مسئول در ‌ارتباط‌ با وضعیت اعتبار این پروژه بیان داشت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه مبلغ 10 میلیارد و 700 میلیون ریال است و از محل اعتبارات ملی شاهد تامین اعتبار این پروژه راه‌سازی مهم در استان بوشهر هستیم.

معاون اداره کل راه‌ و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر اینکه ساخت این مسیر در کاهش 50 کیلومتری مسیر جم به خرموج موثر است خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه فاصله راه بین شهرهای خورموج و جم 50 کیلومتر کاهش می‌یابد که این طرح به فضل خدا در سال 91 به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهمنیاری اذعان داشت: در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در مسیرهای استان بوشهر صورت گرفته که تمامی این اقدامات در بهبود وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان موثر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه‌ها به روستاها توجه خاصی شده است، عنوان کرد: در سال جاری شاهد احداث و بهسازی 92 کیلومتر از راه‌های روستایی بالای 50 خانوار بوده‌ایم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در همین باب یادآور شد: این پروژه‌های روستایی با رویه آسفالت گرم در قالب 19 پروژه در حوزه استحفاظی استان بوشهر انجام گرفته است.

بهمنیاری افزود: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی است که همه مسئولان باید توان خود را در راستای این مهم بکار گیرند و ما در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از تمام امکانات و توان موجود برای خدمات‌رسانی به مردم شهرها و روستاهای استان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول