اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری میاندوآب خبر داد:

بهسازی 460 کیلومتر راه روستایی در میاندوآب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان میاندوآب گفت: شهرستان میاندوآب 195 روستا دارد که تاکنون راه ارتباطی 130 روستا به مجموع 460 کیلومتر بهسازی و آسفالت شده است.

بهسازی 460 کیلومتر راه روستایی در میاندوآب
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، نادر زراعت عصر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرا اظهار داشت: 15 میلیارد ریال برای آسفالت و نگهداری از راه‌های روستایی شهرستان میاندوآب هزینه شده است.
 وی افزود: شاخص توسعه شبکه راه‌های روستایی منطقه با صرف این میزان اعتبار ارتقا یافته است. 
این مسئول از آسفالت سد نوروز مهر که محور ارتباطی روستاهای گوجعلی، مشیرآباد، گاومیش گلی، ابراهیم و حسین‌آباد است، خبر داد و افزود: این راه روستایی به طول یک کیلومتر و 200 متر با صرف یک میلیارد و 300 میلیون ریال بهسازی و آسفالت شده است.
زراعت یادآور شد: 3 هزار و 456 مترمکعب مصالح کوهی در عملیات زیرسازی این محور روستایی به کار رفته است.
وی همچنین اضافه کرد: 283 خانوار روستایی از توابع دهستان مکریان شمالی از راه استاندارد بهره‌مند شدند.
عملیات آسفالت 9 کیلومتر راه روستاهای سوگلی‌تپه – تقی‌آباد، قزقلعه - گل حسن و سیستک به اتمام رسیده است که با اتمام این عملیات 283 خانوار روستایی از راه استاندارد بهره‌مند شدند.
به گفته این مسئول برای انجام این عملیات آسفالت 8 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: 8 هزار و 550 مترمکعب مصالح رودخانه‌ای با استفاده از منابع و امکانات اداره راه و ترابری شهرستان میاندوآب در عملیات زیرسازی این محورهای روستایی به کار رفته است.
زراعت افزود: ایمن‌سازی طولانی‌ترین محور روستایی شهرستان میاندوآب با نصب 242 عدد تابلوی علائم ایمنی در طولانی‌ترین محور روستایی شهرستان میاندوآب ایمنی این محور ارتقا یافته است.
وی تصریح کرد: پس از اتمام اجرای عملیات آسفالت طولانی‌ترین محور روستایی شهرستان میاندوآب اکیپ راهداری در راستای ایجاد بستری مناسب به منظور تردد آسان، روان و ایجاد امنیت خاطر و افزایش ضریب ایمنی تردد اقدام به ارتقای سطح ایمنی جاده کرده است.
زراعت افزود: عملیات تابلوگذاری در 17 کیلومتر از محور قورقچی تا سه راهی زاغه اقدام به نصب تعداد 242 عدد تابلو مختلف از جمله مسیر نما، مثلث، گروهبانی، دایره و همچنین 15 عدد تابلو یک متری برای دید بهتر نام روستاها در مسیر رفت و برگشت کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول