اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

مناظره زیباکلام و فراستی در دانشگاه هنر اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان گفت: فردا در دانشگاه هنر اصفهان مناظره صادق زیباکلام و مسعود فراستی برگزار می‌شود.

مناظره زیباکلام و فراستی در دانشگاه هنر اصفهان

سیدحسام‌الدین صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فردا 29 فروردین‌ماه سال جاری به همت بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان مناظره‌ای بین دو عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: این مناظره که با موضوع «هنر سیدمرتضی» است، و مسعود فراستی منتقد سینمایی کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و صادق زیباکلام از کارشناسان سیاسی و نیز عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گرداننده این مناظره هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این برنامه در واقع به مناسبت شهادت سید شهیدان اهل‌قلم شهید سیدمرتضی آوینی است، تصریح کرد: با کمی تأخیر اما با برنامه‌ای در مورد سیدمرتضی آوینی حال و کامران سابق در این مناظره مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: قرار بر این است که مقداری هم در مورد سینمای متعهد و دیدگاه شهید آوینی در این مورد بررسی شود و هم‌چنین سینما، هنر و دین از جمله مباحث دیگر است.

صادقی با اشاره به اینکه این مناظره روز سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه از ساعت 17:45 در آمفی‌تئاتر خانه توحید دانشگاه هنر اصفهان برگزار می‌شود، تأکید کرد: علاوه بر این مناظره به حضار کتابچه‌های در مورد شهید مرتضی آوینی داده می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول