اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه صنعتی اصفهان صورت گرفت

137 دقیقه مناظره بهارستانی فرصتی برای متن و حاشیه انتخاباتی

خبرگزاری فارس: مناظره سه تن از کاندیداهای مجلس نهم از شهر اصفهان ظهر امروز با متن پررنگ‌تر از حاشیه آن و در زمان بیش از 137 دقیقه‌ای در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور دانشجویان برگزار شد.

137 دقیقه مناظره بهارستانی فرصتی برای متن و حاشیه انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مناظره انتخاباتی بین سه نامزد ورود به مجلس شورای اسلامی از شهر اصفهان ظهر امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

این مناظره که البته کمی خالی از ماهیت مناظره‌های انتخاباتی که باید در آن نامزدهای مجلس بر سر موضاعات طرح شده با یکدیگر به بحث و مناظره بنشینند، بیشتر به جلسه پرسخ و پاسخ دانشجویان از نامزدهای انتخاباتی شبیه بود.

در این جلسه که با یک ساعت تاخیر یعنی در ساعت 14 بعداز ظهر دو شنبه برگزار شد، کمتر از یک‌صد نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند و پرسش‌های خود را که بیشتر جنبه سیاسی و در حوزه اختلافات در لیست‌های اصفهان و تهران در جبهه‌های مختلف بود، مطرح نمودند.

این مناظره قرار بود راس ساعت 13 با حضور رسول حامدیان، علی کاظمی و عباس مقتدایی، سه تن از کاندیداهای مجلس نهم برگزار شود، اما در این بین خوش وعده‌ترین کاندیدا کاظمی بود که با همان تاخیر یک ساعته نخستین کاندیدایی بود که در سالن شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان حضور یافت.

پس از اینکه 24 دقیقه از سخنرانی کاظمی برای معرفی خود گذشته بود حامدیان به جلسه وارد شد و در نهایت عباس مقتدایی دو دقیقه پس از ورود حامدیان پا به مناظره انتخاباتی گذاشت.

این مناظره در ابتدا با توضیح مختصری از شناسنامه فردی و کاری کاندیداها آغاز و با پرسش‌هایی از سوی مجری برنامه به کار خود ادامه داد و در اواسط مناظره نیز تریبون آزاد که در آن دانشجویان به طرح پرسش‌ها و دغدغه‌های خود از سه کاندیدا می‌پرداختند به روال عادی خود ادامه داد.

محور بحث‌های مطرح شده در این مناظره از سوی هر سه کاندیدا، سوابق مدیریتی و اجرایی، سابقه فرهنگی آنها، دیدگاه آنها در قبال مجلس هشتم، علت اختلاف در لیست‌های جبهه‌های مختلف در اصفهان، نماینده الگو از منظر آنها در مجلس هشتم، مواضع هر یک در مورد فتنه 88 و همچنین دیدگاه آنها در مورد 11 روز خانه‌نشینی رئیس جمهور بود که با زمان در نظر گرفته برای هر یک، سه تن به پاسخ‌گویی در مورد آنها پرداختند.

در این مناظره 137 دقیقه‌ای عباس مقتدایی از همان ابتدا به حضار هشدار داده بود که به دلیل سخنرانی خود در ورزنه مجبور است سریع‌تر از دیگر رقبای انتخاباتی خود جلسه را ترک کند و در نهایت وی که از تمام کاندیداها دیرتر به مناظره وارد شده بود 99 دقیقه از مناظره گذشته بود که به عنوان نخستین فرد جلسه را ترک کرد.

پس از عباس مقتدایی این رسول حامدیان بود که پس از اعلام برنامه‌های خود برای ورود به مجلس دقیقه 126‌ام را برای ترک مناظره انتخاب و صحنه را برای کاظمی که تنها کاندیدای باقی مانده بود خالی گذاشت.

در نهایت این مناظره در ساعت 16 بعداز ظهر و بدون کم‌ترین حاشیه‌ مناظره‌ای در بین دانشجویان و طرفداران کاندیداهای مختلف با خروج کاظمی از جلسه که نخستین کاندیدای وارد شده به جلسه بود، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول