اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تب انتخابات در شهرکرد بالاتر رفت

نوریان برای مناظره با دیگر نامزدها اعلام آمادگی کرد

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه شهرکرد گفت: برای مناظره با رقبای دیگر آمادگی کامل دارم و هر کجا که بخواهند حتی در پایگاه‌های خودشان حاضر می‌شوم و به تنهایی با آن‌ها مناظره می‌کنم.

نوریان برای مناظره با دیگر نامزدها اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اردشیر نوریان صبح امروز در جمع مردم شهرکرد در مسجد امام رضا(ع) این شهر، اظهار داشت: همت کنید که شهرکرد تاوان ندانم‌کاری و خودخواهی عده معدود و اندک‌شمار را دارد پس می‌دهد.

وی گفت: شهرکرد از آن هر کسی است که در آن زندگی می‌کند و هر کس به مردم شهرکرد خدمت کند شهرکردی است.

نوریان با بیان اینکه داور نهایی مردم هستند، تصریح کرد: بحث بر سر انتخاب یک نفر از چند نفر کاندیدا است و این مردم هستند که باید فرد منتخب را انتخاب کنند.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت قانون در تبلیغات کاندیداها ادامه داد: کاندیداها باید حقوق مردم را رعایت کنند و حق انتخاب برای آن‌ها قائل باشند، چراکه قائل بودن حق انتخاب برای مردم مقدمه‌ای برای رعایت سایر حقوق آن‌ها است.

نوریان افزود: تهدید کردن و فشار آوردن بر مردم یعنی ضایع کردن حقوق آن‌ها است.

وی با بیان اینکه ما می‎خواهیم شهرکرد را آباد کنیم، گفت: هر کس انتخاب شود باید با او همدل و همراه شد و برای سازندگی این استان تلاش کرد.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مناظره با سایر کاندیداهای انتخاباتی اعلام آمادگی کرد و افزود: من برای مناظره با رقبای دیگر آمادگی کامل دارم و هرکجا که بخواهند حتی در پایگاه‌های خودشان حاضر می‌شوم و به تنهایی با آن‌ها مناظره می‌کنم.

نوریان ادامه داد: هر کس حرفی برای گفتن دارد به میدان مناظره بیاید تا رو در رو و مرد و مردانه مناظره کنیم، حتی می‌توانند افراد کمکی هم بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بسیجی بودن خود افتخار کرد و گفت: تنها افتخار من دوران رزمندگی‌ام در دوران دفاع مقدس است، من همچنین به شهرکردی بودن خود و اینکه در محله‌های فقیرنشین و زحمتکش شهرکرد بدنیا آمده‌ام و به پدر زحمتکشی که نان حلال به من داده افتخار می‌کنم.

نوریان با بیان اینکه هدف از ورود به مجلس باید خدمت به مردم باشد، افزود: در مجلس چیزی جز خدمت به مردم وجود ندارد و دنبال پست و مقام و پول بودن اشتباه محض است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول