اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

اراده ملت دشمنان را به عقب می‌راند

خبرگزاری فارس:‌ عضو شورای عالی حوزه گفت: دشمنان ایران اسلامی هرگاه اراده و ایمان این ملت را می‌بینند، از خواسته‌های نادرست خود عقب نشینی می‌کنند.

اراده ملت دشمنان را به عقب می‌راند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری به منظور سرکشی از خانواده‌های سه شهید لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور در منازل آنان، یاد و خاطره آن شهدای بزرگوار را گرامی داشت.

عضو مجلس خبرگان در این دیدارها ضمن تاکید بر صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان سعید شهروز، محمد سلیمانی و روح الله شکارچی در برابر سختی‌ها اظهار کرد: اراده و ایمان ملت ایران عامل عقب نشینی دشمنان از خواسته‌های نادرستی که دارند شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچگاه به سمت و سوی سلاح اتمی حرکت نخواهد کرد، گفت: این ایمان و اراده ملت ایران است که قدرتی بسیار بالاتر از قدرت سلاح اتمی دارد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و استقامت شهدای اخیر سپاه علی بن ابیطالب(ع) در راه حفظ مرزهای ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: این شهدا به واسطه اعتقاد قلبی به نظام و تبعیت از ولایت فقیه در شرایط سخت، داوطلبانه برای نجات جان همرزمانشان تلاش کردند و شجاعانه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آنچه که شیعه را از دیگر مذاهب جدا می‌کند، این است که از الگوهایی برخوردار است که هم راه و رسم زندگی را به انسان نشان می‌دهد و هم در ناملایمت‌های زندگی سنگ صبور انسان است.

وی افزود: شیعه‌ای که فرهنگ عاشورا در روح و روانش عجین است، شهادت در راه اسلام را بالاترین درجه کمال می‌داند زیرا که خداوند متعال در قرآن کریم بر این امر تاکید فراوانی دارد.

گفتنی است در این دیدارها سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و سیدعلی سیدی فرمانده لشکر عملیاتی حضور داشتند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول