اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

امیدهای صبا مستحق شکست نبودند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در دیدار با فولاد خوزستان نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنیم و یک اشتباه موجب شکست ما شد.

امیدهای صبا مستحق شکست نبودند

هادی رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در نیمه نخست دیدار با فولاد با وجود اینکه حریف از امتیاز میزبانی سود می‌برد ولی بازی قابل قبولی انجام دادیم که اگر کمی دقیق بودیم مزد این تلاش‌ها را با زدن گل می‌گرفتیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم این مسابقه حساس نیز بازیکنان صبای قم به خوبی نکات تاکتیکی را در زمین پیاده کردند و با ایجاد چند موقعیت گلزنی تا آستانه رسیدن به دروازه تیم فولاد نیز پیش رفتند و اگر کمی با دقت بودیم می‌توانستیم به جای بازنده شدن، پیروز از میدان خارج شویم.

رنجبر اضافه کرد: پس از زدن گل تیم فولاد خوزستان، بازیکنان تیم ما تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان ما به خوبی توپ را در زمین بازی به چرخش درآورند و با دوندگی‌های بی‌امان خود به دنبال گل تساوی باشند اما متاسفانه در این بازی با بدشانسی هم مواجه شدیم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه بازیکنان تیم صبای قم از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط ممکن هستند، یادآور شد: در این مسابقه با وجود بازی هماهنگ و با برنامه تنها روی یک اشتباه ساده بازی را واگذار کردیم.

وی عملکرد تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را ستود و عنوان داشت: از اینکه در 10 بازی برگزار شده نیم فصل دوم به بهترین شکل تا آخرین دقایق با دوندگی‌های بی‌امان بازیکنان حریفان را زیر فشار قرار داده‌ایم بسیار خوشحال هستیم و البته این نشان از موفقیت برنامه‌ها و تمرینات آمادگی ما دارد.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم همچنین با اشاره به اینکه روند فعلی تیم راضی‌ کننده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ما هنوز از تجربه بالایی در لیگ برتر امید برخوردار نیستند و مطمئنا در ادامه بازی‌ها و به خصوص از فصل آینده با استفاده از تجربیات لازم می‌توانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

رنجبر تصریح کرد: با اینکه مسابقه سنگینی را در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر امید مقابل تیم فولاد خوزستان پشت‌ سر گذاشتیم، اما از امروز به دیدار هفته بیست و پنجم با صنعت نفت آبادان فکر می‌کنیم تا همانند بازی رفت در آبادان، در خانه از سد این تیم عبور کنیم.

امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور 13 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند، ضمن اینکه در جدول رده بندی فعلی لیگ برتر امید تیم سپاهان اصفهان با کسب 51 امتیاز در صدر قرار دارد و صبای قم با کسب 25 امتیاز هشتم است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول