اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌بدون محروم و مصدوم به مصاف استقلال می‌رویم

کشوری: صبا مدعی کسب سهمیه آسیاست

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز بازی هفته سیزدهم با استقلال تهران برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و صبا بدون محروم و مصدوم با تمام قوا در این دیدار حاضر می‌شود.

کشوری: صبا مدعی کسب سهمیه آسیاست

رضا کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم استقلال تهران را در مسابقه امروز دست کم بگیریم و با اینکه آنها هم‌اکنون در یک قدمی صدرنشین لیگ برتر هستند، تیم ما سه امتیاز این بازی را می‌خواهد.

وی ابراز داشت: بازی با استقلال تهران به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما سخت است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم، بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت‌ها به خوبی بهره ببریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: بعد از اینکه بازی گذشته در خانه برابر تیم‌ صنعت نفت آبادان را با تساوی پشت سر گذاشتیم اکنون با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با استقلال باید ثابت کنیم که تیم بزرگی هستیم و 29 هفته حضور در جمع پنج تیم بالای جدول، در خور جایگاه تیم صبای قم بوده است. 

وی ادامه داد: در طول هفته جاری و به خصوص بعد از مسابقه با نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، برنامه‌های آماده‌سازی و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی مطلوب قرار دارند تا در بازی با استقلال به نتیجه دلخواه دست یابیم.

کشوری عنوان کرد: بر خلاف بازی قبل که یکی دو بازیکن تیم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، در بازی مقابل استقلال تهران، تمام بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه کنیم. 

وی در خصوص عملکرد تیم صبای قم در لیگ برتر ابراز داشت: مطمئنا نگاه اهالی فوتبال به تیم صبای قم نگاه ویژه‌ای است زیرا بازیکنان جوان، با انگیزه و بسیار خوبی در اختیار داریم و با ظرفیت موجود انتظار این است که همواره در بین تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: صبا از 29 بازی لیگ امسال 12 پیروزی در کارنامه دارد و با اینکه در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته، اما کاملا فرصت داریم تا یک بار دیگر با شکست استقلال به رده‌های بالای جدول هم فکر کنیم.

وی صبای قم را یکی از تیم‌های مدعی لیگ یازدهم برای کسب سهمیه آسیا دانست و اظهار داشت: تیم ما در این فصل با تکیه بر دانش عبدالله ویسی و انگیزه بالای بازیکنان به خوبی برابر حریفان ظاهر شده است و در بازی امروز هم صددرصد به دنبال سه امتیاز هستیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول