اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

طرح‌های هادی روستایی در مشگین‌شهر اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان مشگین‌شهر با هدف ساماندهی به ساخت و سازهای روستایی خبر داد.

طرح‌های هادی روستایی در مشگین‌شهر اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح آقا محمد اوغلی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی ساخت و ساز واحدهای مسکن روستایی در مشگین‌شهر اظهار داشت: دولت برنامه‌های متنوعی را برای اجرای ساخت و سازهای روستایی در نظر گرفته که طبق این برنامه‌ریزی‌ها در مشگین‌شهر نیز اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های هادی روستایی زمینه مناسبی را برای ساماندهی وضعیت روستانشینان منجر می‌شود، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک حرکت کارشناسانه و تیز بینانه اجرای این طرح‌ها را به شهرستان‌ها ابلاغ کرده که گامی بسیار مهم در راستای نوسازی بافت‌های روستایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشگین‌شهر نیز در این جلسه ابراز داشت: بر اساس آخرین ارزیابی‌های انجام شده بیش از 14 هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان کم دوام و بی دوام هستند.

مهدی رضایی تصریح کرد: تاکنون 4 هزار و 831 واحد روستایی با صرف 290 میلیارد ریال در این شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

وی یادآور شد: 95 واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر این شهرستان از جمله رضی، لاهرود و فخر آباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشگین‌شهر به اجرای طرح هادی در 43 روستا و پایان مطالعات در 87 روستا اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 12 هزار و 722 جلد سند مالکیت روستایی در این شهرستان صادر شده و یک هزار و 851 جلد نیز در حال صدور است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول