اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

اجرای 35 طرح کشاورزی در شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: سال گذشته مبلغ 4 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک کشاورزی به کشاورزان و دامداران دشتی پرداخت شده است.

اجرای 35 طرح کشاورزی در شهرستان دشتی

سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست کاگروه آب و کشاورزی دشتی افزود: در سال جاری 35 طرح با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 414 میلیون ریال توسط جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی دشتی اجرا می‌شود.

هاشمی گفت: در سال 91 مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبارات ملی بابت اجرای طرح‌های انتقال آب، بهسازی و نوسازی باغات و پوشش انها سنتی اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: این اعتبارات با وجود اعتبارات استانی، دو درصد نفت و گاز و کمک‌های فنی اعتبارات ملی است.

هاشمی تاکید کرد: هیچ دستوراتی در مغایرت از قانون صادر نمی‌شود اما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای هموار کردن مسیر توسعه کشاورزی استفاده شود.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: سال گذشته یک‌میلیارد و 571 میلیون و 400 هزار تومان اعتبارات استانی، خشکسالی و ملی به منابع طبیعی شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی دشتی نیز گفت: بخش کشاورزی از جمله رکن‌های اساسی و مهم اقتصاد و امنیت کشور از نظر اشتغال، تولید، صادرات، حفاظت و بهره‌برداری اصولی از منابع طبیعی و خدادادی، توسعه تحقیقات و فناوری‌ها، به‌ویژه توسعه مشارکت مردمی است.

امرالله فاریابی افزود: پس از پیروزی انقلاب به طور مستمر، توسعه و عمران روستاهای کشور همواره مورد توجه و تایید قانون‌گذاران، برنامه‌ریزان و دستگاه‌های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی، روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده که اقدامی قابل تقدیر است.

فاریابی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های بنیادین و اصولی امام خمینی(ره) توجه خاص به موضوع کشاورزی به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه بوده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول