اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج سال گذشته محقق شده است

اختصاص 130 میلیارد تومان به حوزه عمرانی شهر گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گرگان گفت: در پنج سال گذشته 130 میلیارد تومان در بخش عمرانی شهر گرگان اختصاص یافته است.

اختصاص 130 میلیارد تومان به حوزه عمرانی شهر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین ربیعی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری در 1390 اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین این پروژه‎ها واگذاری 3 هزار هکتار زمین منابع طبیعی در نهارخوران است که شهرداری برای استفاده از شهروندان از یک تفرجگاه جادار و زیبا در آن محوطه استفاده کرد.

وی اتمام برج بسیج را از دیگر اقدامات دانست و افزود: المان میدان بسیج 8 میلیارد تومان هزینه داشته که امروز به عنوان نماد استان گلستان و همچنین دومین برج مرتفع کشور محسوب می‎شود.

ربیعی بیان داشت: اجرایی شدن خیابان اتصال الغدیر به هزار پیچ از دیگر اقدامات انجام شده است که باعث شد تا منطقه سرویس‌مجید از بن‎بست خارج شود و راه اختصاصی برای سایت اداری و بیمارستان حکیم جرجانی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بهره‎برداری از سالن ورزشی خیابان امام رضا (ع) و شهرک فردوسی و اقدامات دیگر ورزشی، فرهنگی و عمرانی را کارهای انجام شده توسط شورای شهر و شهرداری گرگان برشمرد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‎های سنجش شورا و شهرداری در میزان خدمت‌رسانی در اتمام پروژه‎ها خدماتی و عمرانی است تصریح کرد: می‎توان گفت برآیند انجام پروژه‎ها حاکی از موفقیت ما در این عرصه دارد.

ربیعی مهم‌ترین وظیفه شورا را انتخاب شهردار متعهد و متخصص دانست و یادآور شد: به نظر اگر شورا بتواند یک شهردار خوب را برای اجرایی برنامه‎ها انتخاب کند 70 درصد کار خود را انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بودجه‌نویسی را از دیگر وظایف اعضای شورای شهر برشمرد و ابراز داشت: انتخاب یک شهردار موفق و بودجه‎نویسی خوب اعضای شورای شهر می‎توانند 90 درصد از برنامه‎ها را با موفقیت پیش ببرند.

این مسئول اذعان داشت: شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این زمینه موفق عمل کرده و 130 میلیارد تومان هزینه عمرانی برای شهر گرگان در طول پنج سال گذشته حکایت از این موفقیت دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول