اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی خواستار شد

ایجاد شبکه‌ای اختصاصی برای پوشش اخبار مرجعیت

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: لازم است که شبکه‌ای تلویزیونی به صورت اختصاصی به پوشش اخبار دین و مرجعیت شیعه بپردازد.

ایجاد شبکه‌ای اختصاصی برای پوشش اخبار مرجعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از طلاب دانشجوی دانشکده صدا و سیما در قم اظهار کرد: خداوند در سوره مبارکه «محمد» می‌فرماید «کسانی که به طرف خداوند روی آورند، خدا نیز به آنها کمک می‌کند» و این نکته‌ای است که همگان باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: مراکز دانشگاهی صدا و سیما در قم اهمیت زیادی دارند زیرا انتظار از حوزه علمیه قم بیش از سایر مراکز بوده و چشم جهانیان به خروجی‌های حوزه دوخته شده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه همه افراد در مقابل دنیای خویش دارای مسئولیت هستند خاطر نشان کرد: رفتار مسلمانان در ایران باید به عنوان الگویی برای سایر مردم جهان باشد تا ملت‌های دنیا از رفتار ما پیروی کرده و به دنبال ما باشند.

وی با اشاره به روایات اسلامی افزود: انتظار ما از مرکز صدا و سیمای قم بیش از سایر مراکز است اما در فیلم‌های پخش شده دقت لازم صورت نمی‌گیرد در حالی که مراجع شیعه باید دارای شبکه اختصاصی باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی با انتقاد از پخش برنامه‌های مذهبی مربوط به مراجع شیعه در کنار سایر برنامه‌ها از این مرکز عنوان داشت: مسلمانان دیگر کشورها به ظرافت‌هایی توجه می‌کنند که ما به آنها اهمیت نمی‌دهیم و بنابراین باید از سوی مسئولان این ظرافت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: مردم انتظار دارند که با استفاده از برنامه‌های صدا و سیمای قم راه خود را یافته و با مسائل دینی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه ما به وجود طلاب در دانشکده صدا و سیما افتخار می‌کنیم گفت: باید از خدا بخواهید که روش کارتان را در اصلاح جامعه بهبود بخشیده و بتوانید منویات رهبری را جامه عمل بپوشانید.

علوی گرگانی ادامه داد: باید در این مرکز از افراد شایسته بهره گرفت و در انتخاب آنها دقت کرد که مورد اطمینان حوزه‌های علمیه و مردم باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول