اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه دوم امسال انجام می‌شود

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری رشته‌های رزمی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قزوین گفت: دوره‌های مربیگری و داوری رشته‌های رزمی در سه ماهه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری رشته‌های رزمی در قزوین

افشین چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از شهرستان‌هایی که زیر نظر هیئت ورزش‌های رزمی استان هستند بازدید به عمل آمد و عملکردشان مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از شهرستان‌هایی که نسبت به سال‌های گذشته رشد پنج درصد در بیمه‌های ورزشی داشتند تجلیل به عمل می‌آید و هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

چگینی ادامه داد: در سال جاری هیئت ورزش‌های رزمی استان امکاناتی از قبیل کیسه بوکس و کمد برای رختکن ورزشکاران در اختیار شهرستان‌های تابعه قزوین قرار می‌دهد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قزوین در تشریح عملکرد سال گذشته این هیئت بیان کرد: سال گذشته در مجموع 387 مدال در بخش آقایان و بانوان به دست آوردیم و 20 کاپ قهرمانی و هشت کاپ اخلاق را بالای سر بردیم، همچنین 56 نفر از ورزشکاران هیئت به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

چگینی اعلام کرد: در سال 90 هیئت ورزش‌های رزمی قزوین از نظر ارزیابی فدراسیون ورزش‌های رزمی در رتبه دوم هیئت‌های کشور قرار گرفت و به گفته مدیر کل اداره ورزش و جوانان قزوین این هیئت جزء چهار هیئت برتر استان قزوین است.

وی اضافه کرد: هیئت ورزش‌های رزمی قزوین این موفقیت‌ها را مرهون همکاری کادر مدیریتی این هیئت است و رسیدن به چنین نقطه‌ای به تنهایی امکان پذیر نبود.

رئیس هیئت ورزش های رزمی قزوین در پایان به افتتاح پایگاه بسیج رزمی‌کاران ولایت اشاره کرد و افزود: شورای فرماندهی این پایگاه براساس چارت تشکیلاتی سپاه برای ورزشکاران رزمی‌کار استان تنظیم شده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول