اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه باقرالعلوم صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه کتاب‌های اخلاقی و اسلامی در قم

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: نمایشگاه بزرگی از کتب اخلاقی و اسلامی با همکاری چندین ناشر در دانشگاه باقرالعلوم (ع) در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه کتاب‌های اخلاقی و اسلامی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، رحمان علیزاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از کتب تخصصی و عمومی در این دانشگاه برگزار شده است.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنا کردن هر چه بیشتر دانشجویان با حوزه کتاب و انتشارات، حمایت از خریداران کتاب، ترویج و تبیین فرهنگ مطالعه و دسترسی ارزان به کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان و عموم را از اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

علیزاده تقویت ظرفیت نهادهای فرهنگی برای گسترش چاپ کتاب‌های مفید و مناسب را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: با برگزاری این نمایشگاه، طلاب و دانش پژو هان در جریان آخرین اخبار نشر و چاپ کتب اسلامی قرار می‌گیرند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) افزود: با توجه به اینکه محیط دانشگاه فضایی کاملا علمی و فرهنگی است، بنابر این با خلاقیت و ابتکار در نظر گرفته شده، چیدمان نمایشگاه طوری صورت گرفته تا جامعیت و قابلیت دسترسی را برای همگان داشته باشد.

وی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر بصیرت افزایی تصریح کرد: هدف ما تنها برگزاری نمایشگاه نیست بلکه تقویت اندیشه‌های دینی و ارائه کتبی اطلاعات برای افزایش سطح آگاهی و بصیرت بازدید کنندگان، از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.

علیزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه بالغ بر هزار و 100 عنوان کتاب عرضه شده است، یادآور شد: هر چند این نمایشگاه مخصوص ارائه کتب تخصصی حوزه دین است، اما در کنار آن برخی کتب عمومی، با موضوع اخلاق، خانواده و.... نیز ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه چندین انتشارات بزرگ کشور آخرین آثار و کتاب‌های منتشر شده خود را عرضه کرده‌اند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) خاطرنشان کرد: کتب عرضه شده در این نمایشگاه با 20 تا 35 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول