اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه:

دانشگاه قطبی علمی برای توانمندی‌های دانشجویان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: اهمیت و نقش دانشگاه توسعه پایدار و همه‌جانبه است و دانشگاه به عنوان مرکز و قطب علمی می‌تواند با دیگر ارگان‌ها و مراکز در تعامل و ارتباط مؤثر باشد تا بهره‌وری لازم از توانمندی‌های دانشجویان صورت گیرد.

دانشگاه قطبی علمی برای توانمندی‌های دانشجویان است

حمید علیان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس بیان داشت: بی‌تردید دانشگاهیان باید برای دست‌یابی به توسعه پایدار تلاش کرده و برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب سعی کنند.

وی در ادامه افزود: دانشگاهیان وظیفه سنگینی برعهده دارند، چرا که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، امری مهم و ریشه‌ای است که اساتید دانشگاه‌ها باید با فعالیت‌های پژوهشی، چگونگی توسعه و تولید ملی و نحوه حمایت از کار و سرمایه ایرانی آشنا شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه پیرامون ضرورت حجاب و عفاف در دانشگاه اضافه کرد: ما باید برای ایجاد کانون‌هایی با عنوان حجاب و عفاف در دانشگاه تلاش کنیم و دانشگاه باید بتواند کانونی سازمان یافته پیرامون کمبودهای موجود در بسترسازی برای ارزش‌ها و فضاسازی برای قشر جوان و دانشجو تأسیس کند.

وی با اشاره به توجه و عمل به پیام رهبر معظم انقلاب در سال جاری تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را عاملی برای کاهش تورم، گسترش اشتغال، افزایش تولید و بهبود وضعیت هر چه بیش‌تر در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی دانست و افزود: حرکت در این مسیر نشان از بالندگی ایران اسلامی است که می‌تواند با رونق بخشیدن به اقتصاد داخلی،‌ تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کند.

پایان پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول