اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای آموزش و پرورش

فرماندار دهگلان بر هوشمندسازی مدارس تاکید کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان بر هوشمندسازی مدارس این شهرستان با توجه به تاثیر آن در توسعه و پیشرفت‌های علمی تاکید کرد.

فرماندار دهگلان بر هوشمندسازی مدارس تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی عصر امروز در نخستین شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در سال جاری اظهار کرد: با توجه به نقش و جایگاه فناوری‌های روز در توسعه و پیشرفت علمی، هوشمندسازی مدارس این شهرستان امری ضروری است. وی افزود: برنامه تجهیز و به‌روزرسانی مدارس به دلیل اهمیت آن در آینده علمی و آموزشی شهرستان دهگلان، باید در شورای اداری مطرح و پیگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز در ادامه این نشست از افزایش 100 درصدی مدارس قرآن در سال‌تحصیلی جاری  در شهرستان دهگلان خبر داد.

جلال برومند در ادامه افزود: در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در سال تحصیلی جدید، 18 مدرسه قرآن در شهرستان دهگلان فعال می‌شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان کردستان، 209 مدرسه قرآنی فعالیت دارند که از این تعداد 9 مدرسه در دهگلان مشغول فعالیت‌های قرآنی هستند.

برومند اضافه کرد: با فعال شدن مدارس قرآن، شاهد افزایش 100 درصدی کلاس‌های قرآنی در آموزش و پرورش شهرستان دهگلان خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در ادامه از تقویت و افزایش کلاس‌های قرآنی در راستای تحول بنیادین در آموزش و پرورش در سال‌تحصیلی جاری  خبر داد و اعلام کرد: امسال کلاس‌های قرآنی در این  شهرستان، 100 درصد افزایش یافته تا شمار دانش آموزان شرکت کننده در این طرح با افزایش مواجه شود.

برومند در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌تحصیلی گذشته، دو هزار و 765 دانش آموز دهگلانی در کلاس‌های قرآنی شرکت کردند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول