اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد:

مدارس گناباد هوشمند می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: طرح هوشمندسازی مدارس در نقاط شهری و روستایی توسط دهیار هر روستای گناباد اجرا می‌شود.

مدارس گناباد هوشمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد احمد خاکستانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد که در محل این اداره برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای دستورالعمل دریافت نیم بهای تعرفه مصرفی آب، برق و گاز مدارس، مکاتبه با ادارات مربوطه انجام شده و در مورد امتیازات اجرایی شده  در سایر ادارات در حال پیگیری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد افزود: در این راستا پیگیری به منظور مساعدت ادارات شهرستان گناباد در طرح هوشمندسازی مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح مطالعه در خانه از طریق ارسال بخشنامه به مدارس و اطلاع‌رسانی به وسیله جراید محلی انجام گرفته است.

خاکستانی گفت: پیگیری و دعوت از معاونت پرورشی وزارت آموزش پرورش در همایش معنویت و سلامت از دیگر اقدامات در دستور کار اداره آموزش و پروش این شهرستان است.

وی ادامه داد: مکاتبه با جمعیت هلال‌احمر گناباد و باز پس گیری زمین روستای نجم‌آباد آموزش و پرورش انجام گرفته است.

خاکستانی گفت: اطلاعات اسمی بی‌سوادان در گروه سنی 10 تا 49 سال توسط کارشناسی سوادآموزی با همکاری مدارس پالایش شده و تمام نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم دارند تا بی‌سوادان رده سنی فوق جذب و آموزش‌های لازم را کسب کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد تصریح کرد: طرح‌های عفاف و حجاب، آشنایی با فرق و مذاهب، پیوند مدارس و مساجد، گفتمان‌های دینی و کرسی‌های تلاوت قرآن در مدارس در حال اجرا است.

وی گفت: طرح هوشمندسازی مدارس در نقاط شهری شهرستان، طرح هوشمندسازی آموزشگاه صدرا توسط اداره تبلیغات اسلامی و طرح هوشمندسازی مدارس روستایی توسط دهیار هر روستا در نیز در گناباد در حال اجرا است.

خاکستانی اظهار کرد: طرح شهردار مدرسه در مقاطع راهنمایی و متوسطه ارائه شده و تامین فضای مناسب به منظور راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده در حال پیگیری است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول