اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

700 میلیارد تومان پروژه مشارکتی، امسال در اصفهان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال جاری 700 میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اصفهان اجرا می‌شود و حضور شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های مشارکتی باید گسترده شود.

700 میلیارد تومان پروژه مشارکتی، امسال در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی در توسعه شهر باید فراهم شود و شهرداری تنها با عوارض شهری به درآمد‌زایی دست پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه راهکار‌های درآمدزایی باید مورد بررسی قرار بگیرد، اضافه کرد: همکاری شهرداری با بخش خصوصی یکی از مهم‌ترین راهکار‌های موجود در این زمینه به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد:  سال جاری 700 میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اصفهان اجرا می‌شود و حضور شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های مشارکتی باید گسترده شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجموعه‌های فعال در سطح شهر برای دست‌یابی به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با یکدیگر همکاری کنند، ادامه داد: در صورتی که تبلیغات و فرهنگ‌سازی در بخش تولیدات داخلی گسترش یابد، شعار سال جاری نیز محقق می‌شود.

نصراصفهانی با اشاره به ضرورت احداث بازار‌های روز در هر منطقه تأکید کرد: ضرورت احداث این بازار‌ها به دلیل عرضه کالا‌ها بدون واسطه و با قیمت مناسب به مردم در تمامی مناطق احساس می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول