اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش بروجرد:

مشارکت و مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های شوراهای دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش بروجرد گفت: مشارکت و مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های شوراهای دانش‌آموزی است.

مشارکت و مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های شوراهای دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، فرج‌الله شاهوردی‌زاده ظهر امروز در جمع منتخبین شوراهای دانش‌آموزی بروجرد گفت: شوراهای دانش‌آموزی در مدارس می‌توانند مثمر ثمر باشند و با ارائه راهکارها و نقطه نظرات در اداره امور مدارس سهیم باشند.

وی اظهار داشت: در قرآن کریم نیز در مورد مشورت بسیار تأکید شده است، چون با مشورت همه کارها زوتر به نتیجه خواهد رسید و ما باید به این کتاب آسمانی عمل کنیم.

شاهوردی بیان کرد: یکی از وظایف منتخبین شوراهای دانش‌آموزی مشارکت و مسئولیت‌پذیری و حسن سلوک می‌باشد، انتقادپذیری و کسب مهارت‌های لازم برای نقش اجتماعی که در آینده ایفا می‌کنند را تمرین کنند.

سرپرست آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: بررسی مشارکت دانش‌آموزان و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و ارائه پیشنهادات به مدیر مدرسه از وظایف شوراهای دانش‌آموزی هستند.

لازم به ذکر است، در این جلسه منتخبین شوراهای دانش‌آموزی با ارائه نظرات، خواسته‌های خود را از سرپرست آموزش و پرورش بروجرد مطرح کرده و سرپرست آموزش و پرورش بروجرد قول مساعد دادند که خواسته‌های آنان را در این جلسه پیگیری کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول