اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بهبهان خبر داد

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان در بهبهان

علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان از برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی استان خوزستان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هر سال استان خوزستان به چند بخش تقسیم شده و مسابقاتی به‌منظور معرفی افراد نخبه و برگزیده در رشته‌های مختلف قرآنی و نهج‌البلاغه برگزار شده و برگزیدگان این مسابقات، به جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان راه می‌یابند.

وی افزود: در همین راستا، امسال جشنواره نخبگان قرآنی استان خوزستان در دارالمؤمنین بهبهان برگزار شده و این شهرستان میزبان قرآن دوستان خوزستانی است.

رئیس آموزش و پرورش بهبهان در خصوص این جشنواره گفت: در این جشنواره 800 نفر از نخبگان خوزستان در رشته‌های قرآنی تفسیر، قرائت، مفاهیم، اذان، اقامه و نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداخته که سه نفر برگزیده هر رشته برای شرکت در جشنواره نخبگان قرآنی کشور معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: این جشنواره از صبح چهارشنبه 30 فروردین‌ماه تا جمعه یک اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شده و مسئولان محلی و استانی نیز در آن حضور خواهند داشت.

فاکر در ادامه بیان کرد: کارشناسانی از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به بهبهان آمده و تمام فضاهای شهرستان را دیدند که در پایان سالن علی‌ابن‌ابیطالب(ع) را با توجه به فضاهای رفاهی، پارکینگ و سیستم‌های سرمایشی آن برای برگزاری این جشنواره مناسب دیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی بسیار برای دانش‌آموزان و جامعه مفید بوده و این جشنواره از همین الان نیز فضای شهر را قرآنی کرده است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول