اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان:

زنگ امر به معروف در بهبهان نواخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان گفت: به‌مناسبت ماه محرم، زنگ امر به معروف و نهی از منکر در همه مدارس بهبهان نواخته شد.

زنگ امر به معروف در بهبهان نواخته شد
علی فاکر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: ماه محرم و قیام امام حسین(ع) هر روز تازه‎تر شده و باید با نگاه عمیق‎تری به آن توجه کنیم.
وی افزود: نگاه ما به این واقعه نباید تنها نگاه حزن و تأثر باشد بلکه باید به عمق واقعه نیز نگاه عمیق‎تری داشته و درس‎های جدید آن را فرا بگیریم.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: امروز نمود این قیام در دنیا بیشتر شده و هر ملتی که آزادی را بخواهد قطعاً نگاهی نیز به این قیام امام حسین(ع) خواهد کرد و از آن درس می‎گیرد.
وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم واقعه عاشورا به جوانان امروزی باید نسبت به گذشته تغییر کند، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان امروزی نسبت به گذشته در همه ابعاد علمی و مفهومی پیشرفت کرده و قطعاً باید روش انتقال و شیوه بیان مفاهیم قیام امام حسین(ع) به این افراد تغییر کرده و به نسبت دنیای حاضر به روز باشد.
فاکر خاطرنشان کرد: ما نمی‎توانیم با بیان و روش‌های گذشته به خوبی مفاهیم والای این واقعه را به فرزندانمان انتقال دهیم و باید با روش‌های نوین این امر را به نتیجه برسانیم.
وی همچنین با بیان اینکه هدف برتر امام حسین(ع) در عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: ما نیز باید در همه صحنه‎های زندگی این فریضه الهی را انجام داده و از آن غفلت نکنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: به همین منظور و با نیت تأکید بر اهمیت این موضوع، ما نیز در همه مدارس شهرستان بهبهان زنگ امر به معروف و نهی از منکر را نواخته و در خصوص این فریضه برای دانش‌آموزان صحبت کرده‎ایم.
وی در پایان با اعلام اینکه به‌مناسبت ماه محرم مبلغان و روحانیونی به سطح مدارس این شهرستان اعزام شده‌اند، گفت: در این ماه و به‌خصوص دهه نخست آن، مراسم سوگواری و عزاداری در مدارس سیاه‎پوش شده بهبهان برگزار شده و دانش‌آموزان دقایقی را نیز در مدارس و در میان هم‎سن‎و‎سالان خود به عزاداری سیدالشهد (ع) می‎پردازند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول