اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی:

مسئولان آذربایجان‌غربی به شرایط بحرانی ایثارگران توجه کنند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران، مصدومان شیمیایی جنگ تحمیلی آذربایجان غربی گفت: مسئولان استان باید به شرایط بحرانی ایثارگران توجه کنند و با اختصاص وسایط حمل و نقل عمومی امکان تردد را برای این قشر تسهیل کنند.

مسئولان آذربایجان‌غربی به شرایط بحرانی ایثارگران توجه کنند

صادق امستجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مطابق با اساسنامه تعریف شده در انجمن اعضای افتخاری این موسسه مانند پزشکان و مهندسان با ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی در مراکز درمانی به قشر مصدومان و ایثارگران خدمت می‌کنند.

وی رعایت حقوق جانبازان و مصدومان شیمیایی را از وظایف اخلاقی و انسانی شهروندان دانست و افزود: کارکنان این موسسه تنها با نیت خیرخواهانه، خدمت‌رسانی و جلب‌نظر مراجعان فعالیت می‌کنند و با رعایت اصول اخلاقی تعریف شده در آیین‌نامه انجمن برای رضایت مردم و رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنند.

امستجانی تامین اعتبارات مالی و درآمدزایی انجمن را کاملا شخصی عنوان کرد و گفت: شرکت تعاونی دلیرمردان آذربایجان‌غربی که از سوی خود انجمن تاسیس شده و اداره می‌شود، یکی از محل‌های درآمدزایی برای انجمن ایثارگران محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اصل 44 قانون اساسی که به حمایت از سازمان‌های غیردولتی و مردم‌نهاد تاکید می‌کند، گفت: با تاسیس سازمان‌های غیردولتی بار مالی دولت و دغدغه مقام معظم رهبری کاهش می‌یابد و انجمن حمایت از ایثارگران استان در راستای اجرای این قانون، برای حمایت از این قشر و تولید اشتغال و درآمدزایی تاسیس شده است. 

وی حمایت و مساعدت مسئولان استان از انجمن در اجرای مسئولیت خطیر انجمن ایثارگران استان را خواستار شد و بیان کرد: مسئولان به خصوص بخش‌نامه‌هایی مربوط به جانبازان توجه و اهتمام ویژه مبذول دارند و آنها را به بایگانی ارسال نکنند و همواره به‌عنوان عضو پیوسته و یاناپیوسته در انجمن حاضر شوند و شاهد و ناظر فعالیت‌ها و عملکردهای ما باشند و نظرات خود را ارائه دهند زیرا در سایه این تعامل و همکاری مسئولان از نزدیک مشکلات جانبازان و ایثارگران را مشاهده می‌کنند.

امستجانی با اشاره به مشکلات جانبازان در زمینه مبلمان شهری و تردد از سطح شهر گفت: محل‌های پارک خودروها در سطح شهر که برای جانبازان در نظر گرفته شده است زمانی که توسط مردم عادی اشغال می‌شود آن‌ها با مشکلات جدی روبرو می‌شوند.

مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اتوبوس ویژه تردد برای جانبازان و ایثارگران در داخل شهر وجود ندارد، گفت: مسئولان استان باید به شرایط بحرانی ایثارگران جامعه توجه کنند و با اختصاص وسایط حمل و نقل عمومی امکان تردد را برای این قشر تسهیل کنند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول