اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان خبر داد:

مشارکت 50 درصدی دانش‌آموزان درمیانی در بازسازی عتبات

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان درمیان گفت: سال گذشته 50 درصد دانش‌آموزان شهرستان درمیان در جشن محبت به اهل بیت برای بازسازی عتبات عالیات در عراق شرکت کردند.

مشارکت 50 درصدی دانش‌آموزان درمیانی در بازسازی عتبات
محمد علی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان با بیان این که پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال جاری به 70 درصد افزایش یابد، اظهار داشت: همچنین در سال گذشته فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان مبلغ 5 میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند و پیش‌بینی می‌شود این مبلغ در سال جاری با 50 درصد رشد به 7 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یابد.
وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده تصریح کرد: حرکت در بخش‌های علمی و فرهنگی مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان بسیجی در شرایط کنونی است.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان با بیان اینکه دشمنان قسم خورده امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی از جنگ نظامی به جنگ فرهنگی تغییر موضع داده‌اند، ابراز داشت: باید دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی با بصیرت‌افزایی در این عرصه هوشیارانه‌تر از همیشه عمل کنند.
علی‌آبادی با اشاره به رشادت‌‌های دانش‌آموزان بسیجی در عرصه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و بسیجیان شاگردان این مدرسه هستند که باید در عمل نشان دهند که همانند شهیدان بسیجی، دانش‌آموزان موفقی هستند.
فرمانده حوزه ابوذر غفاری درمیان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای مقابله با ناتوی فرهنگی اضافه کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی باید در این عرصه نیز همانند دوران دفاع مقدس در مقابل هجمه‌ها و تیرهای زهرآگین فرهنگی دشمن مقاومت کرده و جامعه را با حرکت‌های صحیح فرهنگی از خطر غرق شدن در فرهنگی مبتذل غرب مصون نگه دارند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: برگزاری حلقه‌های معرفتی و بصیرتی صالحین، نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس، اجرای صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، تجلیل از دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح هجرت، برگزاری جشن محبت به اهل بیت، برگزاری یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در این هفته به شمار می‌رود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول