اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

هیمنه آمریکا با مقاومت کشورهای اسلامی شکسته شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه امریکا و استکبار جهانی با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت ملت‌های بیدار جهان شکست خورده است.

هیمنه آمریکا با مقاومت کشورهای اسلامی شکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اردبیل به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ترسیم تمام صحنه‌های ایثار و حماسه‌های دفاع مقدس به نسل حاضر دین بزرگی بر گردن ماست و هدف از برپایی مراسم مربوط به دفاع مقدس بخشی از ادای این دین است.
وی بیان کرد: دفاع مقدس نمادی از مقاومت و اراده با عظمت مردم قهرمان ایران اسلامی است و اکنون افرادی که آن دوران را دیده‌اند باید پیام‌های مبارک دفاع مقدس را تبیین کنند.
امام جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اکنون نیز در این مراسم حضور یافته‌ایم تا بار دیگر اعلام کنیم که ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت همچنان در مقابل دشمنان ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل پیام اصلی شهیدان را تبعیت از ولایت فقیه ذکر کرد و گفت: بار دیگر اعلام می‌کنیم که در مسیر ولایت و پاسداری از آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری ثابت قدم هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: آرامش و امنیت فعلی در ایران اسلامی را مدیون شهیدان هستیم.
سرهنگ جلیل بابازاده اضافه کرد: در آن سال‌ها که فرزندان این مرز و بوم در جبهه‌ها علیه باطل در نبرد بودند در همین شهر اردبیل چندین نفر از فرماندهان و بسیجیان به دست منافقان به شهادت می‌رسیدند و شما ملت مسلمان باید آگاه باشید که هنوز ریشه‌های نفاق به طور کامل نخشکیده‌اند.
وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم در اوج قدرت و آرامش کشور، شهیدان را که این نعمت‌ها را مدیون آنها هستیم فراموش و با آنها تشریفاتی برخورد کنیم.
این مسئول بیان کرد: شهیدانی مانند برزگرها و باکری‌ها زنده‌اند چراکه تاریخ زنده است.
بابازاده بیان کرد: باید نقش رزمندگان اردبیل را در دفاع مقدس که با کمترین تجهیزات و امکانات جنگی در برابر دشمن به دفاع مشغول بودند تبیین کنیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با تاکید بر اینکه با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم، گفت: پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات فرماندهی معظم کل قوا را بدون کوچک‌ترین شک بر خود وظیفه می‌دانیم و در دفاع از گفتمان امام شهیدان اگر حتی جانمان را بدهیم ذره‌ای سکوت نخواهیم کرد.
در مراسم رژه به مناسبت هفته دفاع مقدس که امسال توسط سپاه استان اردبیل برگزار شد نیروهای مسلح مستقر در اردبیل متشکل از سپاه، بسیج، ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی همراه با قسمتی از تجهیزات و ادوات نظامی خود از مقابل تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نیز مقام معظم رهبری رژه رفته و اقتدار نظامی ایران اسلامی را برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشورمان به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول