اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ۳۵۰ مهمان خارجی

جشنواره مقاومت اسلامی بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با اعیاد دهه فجر جشنواره‌ مقاومت اسلامی در 17 و 18 بهمن‌ماه سا‌ جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره مقاومت اسلامی بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب‌الله تحویل پور ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه برنامه‌های شاخص و متنوعی برای ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: اصفهان در دهه فجر میزبان دو رویداد بین‌المللی، جشنواره مقاومت اسلامی با حضور ۳۵۰ مهمان خارجی در روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه و جشنواره ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در روز ۱۹ و ۲۰ این ماه است.
وی بیان داشت: اصفهان به عنوان پایتخت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای معرفی شده است و در 19 بهمن‌ماه زنگ ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در کشور زده می‌شود. 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان یادآور شد: همچنین به مناسبت سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی پروژه شهید لاوی و زیرگذر امام سجاد (ع) در این دهه به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: همچنین افتتاح چندین فرهنگسرا، ورزشگاه و مجموعه فرهنگی تفریحی بانوان در دهه فجر افتتاح می‌شود.
تحویل پور با بیان اینکه اجرای 50 برنامه فرهنگی و تفریحی در دستور کار سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری است، اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به منظور ایجاد تحرک و پویایی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده در دهه فجر است.
وی ادامه داد: همچنین نصب نمادهای تندیس شهید آیت‌الله مدرس در خیابان مدرس، مجسمه خواجه نصیرالدین طوسی، نماد رفتگر، درخت دوستی و نماد تلاش و کار در ورودی شهر حد فاصل اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کار و امور اجتماعی در شهر اصفهان از جمله دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به مناسبت دهه فجر است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در ارتباط با نصب نماد انقلاب اسلامی در میدان انقلاب گفت: با توجه به ثبت جهانی محور فرهنگی تاریخی چهارباغ که از مسجد جامع تا زاینده رود را در بردارد، منتظر مشخص شدن وضعیت این میدان هستیم و پس از آن این کار را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول