اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای از سوی سپاه سیدالشهداء (ع) تاکید شد:

پیروزی مقاومت اسلامی بر صهیونیست‌ها حتمی است

خبرگزاری فارس: سپاه سیدالشهداء (ع) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: پیروزی مقاومت اسلامی بر جنایان صهیونیست‌ها اجتناب‌ ناپذیر است.

پیروزی مقاومت اسلامی بر صهیونیست‌ها حتمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سپاه سیدالشهداء (ع) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: پیروزی مقاومت اسلامی و انتفاضه فلسطین برابر اشغالگری و جنایات صهیونیستها را حتمی و اجتناب‌ناپذیر دانست.
در بخشی از این بیانیه آمده است: پوشیده نسیت ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبردسرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.
این بیانیه بیان شده است: امروز به یمن اقدام سترگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، معادلات منطقه‌ای به نفع جریان مقاومت و نهضت بیداری اسلامی تغییرات شگرفی یافته است، به گونه‌ای که تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان ظلم درسرزمین قدس طراحی وارایه هرگونه نقشه سازش خود را در مقابل امواج بیداری ملل و جوامع جهانی و هوشمندی ملت و مجاهدان فلسطینی ناکارآمد و از پیش شکست خورده مییابد.
در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس یادآور خشم مقدس ملتهای مسلمان جهان نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌إالملل است که امروز به پرچمداری مقام معظم رهبری به عنوان جانشین شایسته آن پیشوای به حق پیوسته، الهام­بخش ملت­های مسلمان و آزادیخواه سراسر جهان در راه آزادی قدس شریف است.
این بیانیه خاطرنشان کرد: بیش از شصت سال است که سرزمین فلسطین و قدس شریف آماج چکمه­های ننگین دیوصفتان صهیونیستی است که با حمایت استعمار پیر انگلیس و آمریکای جهان‌خوار و در سایه غفلت و بی­تفاوتی غم انگیز مسلمانان جهان، بر این سرزمین تاریخی و بسیار مهم استیلا یافته، همچون غده­ای سرطانی، روح و جان امت اسلامی را شدیداً آزرده ساخته اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: صهیونیست‌ها اکثریت قریب به اتفاق حکام منطقه را به انحاء گوناگون باخود همراه کردند تا ظاهرا نه از سوی دولت‌ها و نه از سوی ملت‌های منطقه، مخالفی نداشته باشند. اما خدای بزرگ، توطئه آنها را خنثی کرد و آنها را به سخت ترین شکل ممکن، بر مدار اضمحلال و نیستی قرار داد.
در این بیانیه پاسداران و بسیجیان ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، هم‌صدا با امت بزرگ اسلامی در روز جهانی قدس، آزادی قدس شریف و سرزمین مظلوم فلسطین را فریاد زده و تنفر و بیزاری خود را از رژیم جعلی و جنایت­پیشه صهیونیست و حامیان غربی و منطقه­ای آنان اعلام داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول