اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی:

داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی 6 هزار واحد خون اهدا کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی خدمت به همنوعان را سرلوحه داوطلبان هلال احمر استان دانست و گفت: داوطلبان هلال احمر استان 6 هزار واحد خونی به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی 6 هزار واحد خون اهدا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز نوری امشب در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نخستین گام‌های تشکیل هلال احمر در این استان در سال 1303 برداشته شده که با وقوع سیل عظیم سال 1308 در تبریز و خرابی‌های وسیع آن در تبریز و اسفهلان با جمع‌آوری 28 هزار تومان وجه نقد به یاری آسیب دیدگان پرداخت.
وی افزود: دومین اقدام جمعیت هلال احمر استان کمک به زلزله‌زدگان سلماس در سال 1309 بود که با حضور نیروهای داوطلب تبریزی در این شهر امدادرسانی به زلزله زدگان انجام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص برخی فعالیت‌های اعضای داوطلب در سال‌ جاری گفت: داوطلبان 6 هزار واحد خونی به نیازمندان اهدا کرده‌اند و با همکاری هم برای 2 هزار نفر افطاری داده و 15 هزار بسته اقلام زیستی را در قالب طرح همای رحمت توزیع کردند.
نوری اضافه کرد: امسال افتتاح خانه داوطلب روستایی، 15 فقره کاروان حمایتی روستایی، کمک به تامین نیاز زنان سرپرست خانوار به ارزش 52 میلیون تومان، تهیه جهیزیه و کمک به آزادی زندانیان به مبلغ 80 میلیون تومان، برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه عمومی اهر با 24 هزار مراجعه کننده، اعزام تیم درمانی به سومالی، لیبی و تونس و ده‌ها مورد دیگر از جمله فعالیت‌های این جمعیت است.
وی همکاری با بسیج در آموزش بسیجیان برای آموزش دیدن کمک‌های اولیه، همچنین اعزام مربی به کارخانجات و مراکز نظامی، محلات و مساجد را برای آموزش امداد و نجات از دیگر اقدامات این نهاد بر شمرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول