اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام جمعیت هلال‌احمر خراسان‌‌رضوی:

3 هزار داوطلب فعال هلال‌‌احمر در خراسان ‌رضوی آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام جمعیت هلال‌‌احمر خراسان ‌رضوی گفت: تعداد 3 هزار داوطلب فعال هلال‌احمر کشور به منظور ایجاد ارتباط، تبادل تجربیات، تعامل و بازآموزی آموخته‌های امدادی در قالب طرح "همگامان مهرورزی" در مشهد آموزش می‌بینند.

3 هزار داوطلب فعال هلال‌‌احمر در خراسان ‌رضوی آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی وحید الهی اظهار داشت: داوطلبان با شرکت در این اردوی آموزشی با مفاهیمی چون مصادیق خدمت داوطلبانه، راهکارهای افزایش مشارکت داوطلبان و جامعه در امور عام‌المنفعه، شناخت آسیب‎های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن و مهم‎ترین مؤلفه‌های مدیریت بحران آشنا می‎شوند.

وی گسترش مشارکت و نگاه تخصصی در میان داوطلبان را از اهداف این دوره بیان و اظهار کرد: داوطلبان می‎توانند علاوه بر استفاده از آموزش‎های علمی این دوره از فیض زیارت امام رضا(ع) نیز بهره‌مند شوند و معنویت این سفر را ره‌توشه فعالیت‎های داوطلبانه خود کنند.

معاون داوطلبان هلال‌احمر خراسان‌رضوی زمان برگزاری این اردو را از 15 فروردین ‌ماه سال‌ جاری تا اوایل خردادماه امسال با حضور 3 هزار داوطلب در قالب 15 گروه 200 نفری در مقاطع سه روزه در این برنامه ذکر کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول