اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

عضویت 10 هزار داوطلب در هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر 10 هزار نفر به صورت داوطلب عضو جمعیت هلال‌احمر استان هستند.

عضویت 10 هزار داوطلب در هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری ظهر امروز در جمع امدادگران استان اظهار داشت: داوطلبان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه یک‌ هزار و 878 واحد خون به نیازمندان کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: 2 هزار و 443 داوطلب به اکیپ‌های انتقال خون برای شرکت در امر خداپسندانه انتقال خون مراجعه‌ کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک ‌هزار و 878 نفر با داشتن شرایط لازم توانستند به نیازمندان استان کمک کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: تعداد یک ‌هزار و 379 نفر از اهداکنندگان خون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی را در 10 ماه گذشته آقایان و 499 نفر را بانوان تشکیل داد‌ه‌اند.

شهریاری یادآور شد: شهرستان قاینات با اهدای 650 واحد خون و پس از آن شهرستان بشرویه با 634 واحد بیشترین آمار اهدا کنندگان خون را داشته‌اند.

وی از عضویت 10 هزار نفر داوطلب در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد و تصریح کرد: به صفر رساندن زمان رسیدن نیروی امدادی بر سر حادثه یکی از مهم‌ترین اهداف جمعیت هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: اگر بخواهیم این اتفاق در کشور بیفتد باید آموزش‌های خود امدادی را فعال‌تر کرد.

شهریاری با بیان اینکه هر چه سطح سواد پایین‌تر باشد آسیب‌پذیری بیشتر است، تصریح کرد: باید آموزش به مردم را بسیار جدی گرفت و متناسب با موقعیت آموزش داد.

وی یادآور شد: هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران امروز با هفت اصل آسمانی خود جزو پنج جمعیت ملی برتر دنیا است که این نشان از درایت، توانمندی و حس نوع‌دوستی اعضای داوطلب و امدادگر این نهاد را دارد.

اتنهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول