اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تولید شرکت نفت اعلام کرد

شناسایی صنعتگران توانمند داخلی در نمایشگاه حفاری

خبرگزاری فارس: مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: کارشناسان این شرکت ضمن بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری، صنعتگران داخلی در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت را شناسایی و توان آنان را ارزیابی می‌‌کنند.

شناسایی صنعتگران توانمند داخلی در نمایشگاه حفاری
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از ستاد خبری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری، عبدالامیر حویزاوی در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها از طریق تامین قطعات و تجهیزات موردنیاز در پایداری تاسیسات و تجهیزات بسیار اثرگذار است.
وی اضافه کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هم اکنون حدود 700 پروژه در ارتباط با احداث و توسعه تاسیسات مرتبط با تولید و پشتیبانی از تولید نفت و گاز در دست اجرا دارد که تامین قطعات و تجهیزات از منابع داخلی، سبب شتاب بخشی به اجرای آنها می‌شود.
حویزاوی با اشاره به توسعه دو کارخانه فرآورش نفت نمکی در محدوده عملیاتی این شرکت گفت: در اجرای این پروژه‌ها که در آستانه راه‌اندازی قرار دارند، از توان متخصصان داخلی استفاده شده و بخش عمده‌ای از تجهیزات این واحدها ساخت داخل است.
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از متولیان برپایی نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری قدردانی کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در هم افزایی صنعتگران و شرکت‌های نفتی و افزایش توان سازندگان داخلی بااهمیت باشد.
انتهای پیام/غ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول