اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

برگزاری 78 دوره آموزشی برای صنعتگران فارس

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برگزاری 78 دوره آموزش ویژه صنعتگران این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

برگزاری 78 دوره آموزشی برای صنعتگران فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری این تعداد دوره آموزشی حدود 4 هزار صنعتگر فارسی حدود 98 هزار ساعت آموزش‌های مختلف را فرا گرفته‌اند.
وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف حمایت از صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارائه آموزش‌های نوین به واحدهای صنعتی صورت گرفته است.
هاشمی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی با اهداف ارائه آموزش‌ها در بخش‌های توسعه بازار، ارتقای سطح تولید، صادرات، تکنولوژی‌های نوین صنعتی و مباحث حقوقی و مالیاتی و ارزش افزوده برگزار شده است.
این مسئول آموزش را زیربنای توسعه اعلام کرد و گفت: ارائه آموزش‌ها و یافته‌های نوین علمی و پژوهشی در بخش صنعتی صاحبان صنایع و آشنایی آنان با مباحث جدید ضروری و نقش مهمی در ارتقای فعالیت واحدهای صنعتی ایفا می‌کند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: در برگزاری دوره‌های آموزشی از اساتید و صاحب‌نظران برجسته صنعتی و دانشگاهی استفاده می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر اساس رسالت خود در راستای حمایت از صنایع کوچک از برگزاری دوره‌های آموزشی حمایت مالی انجام می‌دهد.
هاشمی در ادامه از برگزاری 32 تور صنعتی ویژه صنعتگران این استان در 9 ماهه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و 500 صنعتگر در این تورها شرکت کرده‌اند.
وی افزود: تورهای صنعتی خراسان، اصفهان، قزوین، دبی و گوانگجوی چین از مهم‌ترین تورهای برون استانی و برون مرزی برگزار شده محسوب می‌شود.
این مسئول همچنین بیان کرد: علاوه بر این، تورهای صنعتی ویژه صنعتگران سایر استان‌های کشور نیز در استان فارس برگزار می‌شود و در این مورد صاحبان صنایع و فعالان عرصه صنعت و تجارت استان‌های دیگر از ظرفیت‌های صنعتی این استان بازدید کرده‌اند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول