اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر خبر داد

حضور صنعتگران 3 استان در نمایشگاه صنایع دستی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: صنعتگران استان‌های بوشهر، قم و مازندران در نمایشگاه صنایع دستی محصولات خو د را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

حضور صنعتگران 3 استان در نمایشگاه صنایع دستی استان بوشهر

احمد دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز یکی از برنامه‌های مهم ما ایجاد نمایشگاه صنایع دستی استان بوشهر است که امسال دو استان دیگر نیز محصولات خود را در معرض دید مسافران نوروزی قرار داده‌اند.

وی افزود: دو صنعتگر از استان‌های قم و مازندران در کنار هنرمندان بوشهر محصولات صنایع دستی خود را در نمایشگاه صنایع دستی نمایش داده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: با وجود اینکه این نمایشگاه امروز افتتاح شد اما استقبال خوبی از این نمایشگاه شده و وجود این نمایشگاه در کنار ساحل بوشهر موجب شده تا مسافران بیشتری از آن دیدن کنند.

دشتی با اشاره به حضور بیش از 50 هنرمند صنایع دستی در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه کالاهایی از جمله گبه، گلیم و جاجیم و کالاهای ساخته شده از صدف و نخل در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: در سه نقطه دیگر از ساحل بوشهر نیز پنج تا شش غرفه صنایع دستی در ایام تعطیلات نوروزی برپا است و مسافران نوروزی می‌توانند تا پایان تعطیلات از این نمایشگاه‌های دیدن کنند.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایشگاه صنایع دستی در شهرهای دالکی، دیلم، کنگان، برازجان، گناوه و موزه شهر رئیسعلی دلواری نیز برپا شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول